شهر وحیدیهاخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

به مناسبت دهه کرامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر وحیدیه برگزار شد

شهریار-همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت دهه کرامت در شهر وحیدیه از میدان شاهد آغاز و به سالن همایش خلیج‌فارس ختم شد.

معصومه مجاهدطلب- به گزارش شجرنیوز از شهریار، پنج‌شنبه بیست‌و‌هفتم اردیبهشت ماه همایشی بزرگ با عنوان همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت دهه مبارک کرامت با حضور مسئولین شهر وحیدیه و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در شهر وحیدیه برگزار شد.

مبدا این همایش میدان شاهد وحیدیه و مقصد سالن همایش خلیج‌فارس بود. مسئولین شهر وحیدیه به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و روز دختر مراسم باشکوهی را بعد از این پیاده‌روی در سالن همایش خلیج‌فارس تدارک دیدند. در این مراسم که تمام مسئولین شهر وحیدیه و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار حضور داشتند؛ از مربیان و تیم دختران ژیمناستیک‌کار خانه ژیمناستیک این شهر که صاحب رتبه اول کشوری شده بودند و دختران فعال در عرصه فرهنگی حوزه شهرداری و فرهنگسرای کوثر تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم باشکوه که با جمعیت انبوهی از مردم همیشه در صحنه این شهر روبه‌رو بودیم؛ به کسانی که نام آن‌ها متبرک با نام حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و همچنین افرادی که در همایش پیاده‌روی خانوادگی شرکت کرده و قبلاً اسامی خود را از طریق سامانه ثبت کرده بودند به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا شد.این جوایز عبارت بودند از کارت هدیه، تلفن همراه، دوچرخه، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و کربلای معلی.

به مناسبت دهه کرامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر وحیدیه برگزار شد

هاشملو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در حاشیه این همایش به شجرنیوز عنوان کرد: ما با حضور بیش از دو هزار نفر جمعیت در این مراسم روبه‌رو بودیم. خدا رو شکر در شهر وحیدیه موضوعات ورزش همگانی به واسطهٔ تعامل و همفکری مدیریت شهری این شهر خیلی خوب رونق گرفته و شاید بتوان به راحتی گفت در سطح شهرستان شهریار، وحیدیه بهترین شهر از لحاظ ورزش همگانی است و باید به شهردار و شورای اسلامی شهر وحیدیه تبریک گفت.

به مناسبت دهه کرامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر وحیدیه برگزار شد

سلامتبخش شهردار شهر وحیدیه نیز در راستای این مراسم دهه کرامت را تبریک گفت و بیان کرد: امروز شاهد مراسمی بودیم که جای تشکر از شهروندان عزیزمان دارد چون با حضور پرشورشان این مجلس را باشکوه کردند. همچنین سلامتبخش از یاری و کمک نیروی حوزه سه بسیج وحیدیه، روابط عمومی، اداره ورزش و جوانان شهریار و نماینده این اداره در وحیدیه، نیروهای آتش‌نشانی و تمام کسانی که برای برپایی این مراسم نقش داشتند تشکر کرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.