شهر اسلامشهراخباراخبار شهرستان اسلامشهردر استان

تأکید مدیرکل کار استان بر رعایت نکات ایمنی در مترو اسلامشهر

اسلامشهر- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در بازدید از کارگاه متروی اسلامشهر با تأکید بر اینکه اصول کلی ایمنی به‌خوبی رعایت شده، گفت: با مرور روزانه آموزش اصول ایمنی در کارگاه‌ها، سلامت کارگر و کارفرما و دسترسی بهتر به اهداف پروژه اتفاق می‌افتد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، ظهر امروز همزمان با روز ایمنی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به همراه بازرسان و کارشناسان حوزه ایمنی و رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری اسلامشهر از پروژه در حال اجرای تونل مترو و ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر بازدید کرد.

محمد آذر پناه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در حاشیه این بازدید ضمن تبریک روز ایمنی به کارفرمایان و بازرسان و کارشناسانی که امنیت و ایمنی کارگر را در دستور کار قرار می‌دهند، اظهار داشت: امروز از کارگاه مترو اسلامشهر بازدید داشتیم و اصول کلی ایمنی به‌خوبی رعایت شده و اگر به همین روال ادامه یابد بدون هیچ حادثه و دغدغه‌ای برای نیروی کار، این پروژه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: امیدواریم در کارگاه‌های دیگر در استان تهران و سطح کشور هم این اصول ایمنی رعایت شود و از تکرار حادثه‌ای که چند روز گذشته در استانی اتفاق افتاد و همه را متأثر کرد جلوگیری شود.

آذرپناه با اشاره به اینکه مرور روزانه آموزش اصول ایمنی بسیار کمک کننده است، تأکید کرد: زمانی در ابتدای کار آموزش اتفاق می‌افتد اما در فرایند کار به واسطه دغدغه‌ها و گذر زمان ممکن است بخشی از آن کمرنگ شود، این تذکر روزانه اگر در همه کارگاه‌ها اشاره شود بسیار کمک کننده خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: از همه مسئولان، مهندسین خط، مسئولین HSE و سرکارگرها می‌خواهم روزانه تذکرهای ایمنی را برای رسیدن به اهداف ایمنی سلامت کارگر و کارفرما بدهند تا پروژه‌ها با سلامت بیشتری پیش رود.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.