اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

تصویب احداث باغ ایرانی در شهرستان ملارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از بررسی پرونده احداث باغ ایرانی در ملارد و تصویب طرح مذکور در نهمین جلسه کمیسیون ماده پنج استان خبر داد.

تصویب احداث باغ ایرانی در شهرستان ملارد
به گزارش شجرنیوز، خلیل محبت خواه با اعلام این موضوع که باغ ایرانی از جلوه های مهم شهرسازی تلقی می شود گفت: تمام موارد مهم در این باغ اعم از فضای سبز ،امکانات تفریحی و توریستی و فرهنگی، احداث کوشک،بوستان و همچنین موارد اداری همچون ساختمان انتظامی و قسمت تجاری نیز در احداث باغ ایرانی ملارد درنظر گرفته و طراحی کامل انجام شده است.
وی احداث باغ ایرانی در ملارد و در غربی ترین نقطه استان تهران را نقطه عطف این شهرستان در توسعه و توریسم عنوان کرد و افزود: جانمایی باغ ایرانی در نزدیکی شهرک اداری این شهرستان است.
محبت خواه بررسی و تصویب پروژه های توسعه و عمران با رویکرد اشتغال و گردشگری را رویکرد مهم دبیرخانه کمیسیون ماده پنج اداره کل راه و شهرسازی استان تهران عنوان کرد.
وی تصریح کرد: مساحت باغ ایرانی حدود 55 هزار مترمربع درنظر گرفته شده است و تطابقهای لازم با طرح تفصیلی نیز در آن رعایت شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران الگو و سبک باغسازی و ساخت کوشک را مطابق با شاخصه های باغ ایرانی در معماری ایرانی اسلامی عنوان کرد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.