اخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استانشهر شهریار

توزیع روزانه ۹ هزار بسته پستی در شهریار

شهریار- رئیس اداره پست شهریار گفت: به‌طور میانگین روزانه تعداد بیش از ۹ هزار مرسوله پستی وارد شهرستان شده که توسط همکاران توزیع می‌شود.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، مهدی رنجبر زاده رییس اداره پست شهرستان شهریار ضمن گرامیداشت روز جهانی پست صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رژه موتوری و خودرویی نیروهای پست به مناسبت‌ روز جهانی پست به منظور اعلام آمادگی و شناخت خدمات به مردم برگزار شد. وی گفت: در این اداره ۱۱۰ نفر مشغول خدمت‌رسانی هستند و در ۶ ماه ابتدایی سال جاری تعداد یک میلیون و ۱۰۰ هزار مرسوله در سطح شهرستان توزیع شده است.
رییس اداره پست شهریار افزود: به طور میانگین روزانه تعداد بیش از ۹ هزار مرسوله پستی وارد شهرستان شده که توسط همکاران توزیع می‌شود. وی با اشاره به نگهداری امانی بسته‌های برگشتی پس از دومرتبه مراجعه به آدرس ادامه داد: جهت رفاه مردم و کوتاهی مسیر و مراجعه به اداره پست و ارتقای کیفیت خدمات، دو ناحیه پستی در شهرهای باغستان و صباشهر شهریار راه‌اندازی می‌شود و سال گذشته ناحیه پستی وحیدیه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
توزیع روزانه ۹ هزار بسته پستی در شهریار توزیع روزانه ۹ هزار بسته پستی در شهریار توزیع روزانه ۹ هزار بسته پستی در شهریار توزیع روزانه ۹ هزار بسته پستی در شهریار

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.