شهر وحیدیهاخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

توسط دانش آموز خبرنگار شجرنیوز رقم خورد؛ کسب رتبه استانی در معرفی جاذبه‌های گردشگری

شهریار - دانش‌آموز خبرنگار شجرنیوز در پنجمین دوره مسابقات پژوهش سراهای دانش‌آموزی در گرایش معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر وحیدیه مقام سوم را از آن خود کرد.

به گزارش شجرنیوز از وحیدیه دانش‌آموز خبرنگار شجرنیوز معصومه مجاهدطلب و نازنین زهرا عظیمیان از دبیرستان متوسطه اول غیردولتی نگین علم‌و‌هنر وحیدیه توانستند از رتبه اول منطقه به رتبه سوم استانی برسند.

مجاهدطلب در خصوص محور انتخابی خودشان در پنجمین دوره مسابقات پژوهشسراهای دانش‌آموزی گفت: ما به کمک مشاور، مدیر و معاون دبیرستان خود به عنوان هم‌تیمی انتخاب شدیم و با راهنمایی خانم کمرئی کارشناس ادبیات پژوهشسرای جوان دخترانه شهریار این محور را انتخاب کردیم.

وی افزود: ما همواره سعی کردیم از راهنمایی‌های معلمان و اساتید باتجربه مدرسه و پژوهسرا استفاده کنیم و از سختی های کار نترسیم و خیلی قوی و پرقدرت پیش برویم.

نازنین زهرا عظیمیان دیگر دانش آموز برتر این مسابقات نیز، شرایط سخت کارشان را این‌طور عنوان کرد: فیلمبرداری کار ما در بهمن ماه استارت خورد و در اوج سرما کار را شروع کردیم. حدود یک هفته به تحقیق پرداختیم؛ یک هفته فیلمبرداری پروژه زمان برد اما بیشترین فعالیت ما در ادیت و طراحی فیلم‌هایمان بود.

مقام‌آوران استانی به عنوان حرف آخر کسب موفقیت‌شان را حمایت و پشتیبانی والدین دلسوز خود، مدیر،معاون و مشاور دبیرستان غیردولتی نگین علم‌و‌هنر وحیدیه، مدیر و کارشناس ادبیات پژوهشسرای جوان دخترانه شهرستان شهریار و حمایت شهردار و شورای اسلامی شهر وحیدیه دانستند و در پایان از تک‌تک این عزیزان تشکر و قدردانی کردند.

قابل ذکر است مدیریت و معاونت دبیرستان نگین علم‌و‌هنر از این دو دانش‌آموز مقام‌آور تقدیر به عمل آورده و شهردار و شورای اسلامی شهر وحیدیه هم حمایت خود را نسبت به دو دانش‌آموز اعلام کردند.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.