شهر اسلامشهراخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

خبر خوش سازمان فرهنگی برای بانوان اسلامشهری | افتتاح یکی از بزرگترین مجموعه‌های ورزشی ویژه بانوان پس از تعطیلی ۱۰ ساله

اسلامشهر- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر از بهره برداری یکی از بزرگترین مجموعه‌های ورزشی ویژه بانوان به همت سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر و با مشارکت بخش خصوصی، بعد از سال ها تعطیلی زیرزمین سینما در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر؛ «حجت الاسلام سید بهنام میرزاپور» با تاکید بر اینکه نشاط اجتماعی خانواده‌ها در گروی سلامت روحی و جسمی زنان بوده و برای دستیابی به این امر، زنان باید ورزش را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: اهمیت ‌دادن به مباحث بانوان در واقع ارزش نهادن به سلامت خانواده و جامعه است که در این راستا به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان آنان، ایجاد فضاهای ورزشی مربوط به بانوان و ارتقاء سرانه فضای ورزشی و توسعه ورزش همگانی بانوان از اهداف و برنامه‌های این سازمان است.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر با اشاره به اینکه نشاط و سلامت اجتماعی با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی تحقق می‌پذیرد، تصریح کرد: «مجموعه ورزشی اطلس» ویژه بانوان به مساحت تقریبی ۸۰۰ متر مربع در روزهای آتی در اسلامشهر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: «باشگاه ورزشی اطلس» علاوه بر دارا بودن سه سالن ورزشی مجزا؛ سالن بدنسازی بانوان با فضای ۲۱۰ متر مربع با لوازم و تجهیزات به روز بدنسازی، سالن ورزشهای گروهی و هوازی و سالن ورزشهای رزمی برای کودکان و نوجوانان، مجهز به اتاق کودک، اتاق ماساژ، سونا خشک، دوش آبگرم و کافه و … برای بانوان ورزشکار و ورزش دوست اسلامشهری است.

در پایان، «میرزاپور»، فعالیت های ورزشی را یک راه عالی برای آموزش کار گروهی به کودک جهت به چالش کشیدن و فعال شدن آنان دانست و افزود: برای اولین بار در اسلامشهر، کلاسهای جانگل جیم به منظور پرورش ذهنی، جسمی، تعادلی و آموزش کارهای گروهی ویژه کودکان ۲ تا ۵ سال در این مجموعه بزرگ ورزشی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به نشانی؛ اسلامشهر، خیابان آیت الله کاشانی، خیابان فجر، «باشگاه ورزشی اطلس» مراجعه نمایند.

خبر خوش سازمان فرهنگی برای بانوان اسلامشهری | افتتاح یکی از بزرگترین مجموعه‌های ورزشی ویژه بانوان پس از تعطیلی ۱۰ ساله خبر خوش سازمان فرهنگی برای بانوان اسلامشهری | افتتاح یکی از بزرگترین مجموعه‌های ورزشی ویژه بانوان پس از تعطیلی ۱۰ ساله خبر خوش سازمان فرهنگی برای بانوان اسلامشهری | افتتاح یکی از بزرگترین مجموعه‌های ورزشی ویژه بانوان پس از تعطیلی ۱۰ ساله

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.