اخبار شهر ریاخباراخبار شهرستان ریخبر مهمدر استان

خودرو مسروقه در شهر ری قبل از اطلاع مالک کشف شد

ری- فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در کمتر از سه ساعت خبر داد و گفت: خودرو مال باخته بامداد روز گذشته سرقت و قبل از بیدار شدن مالک خودرو از خواب به وی تحویل شد.

به گزارش شجرنیوز از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این باره اظهار داشت: ساعت ۶ صبح نهم مرداد ماه امسال ماموران گشت کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در حال گشت زنی و پوشش دهی انتظامی در خیابان علائین شهرری بودند که یک مرد ۳۵ ساله را با یک دستگاه خودرو پراید در حال پرسه زنی در خیابان مشاهده می کنند.
وی افزود: ماموران کلانتری به خودرو مشکوک و خودرو را تحت مراقبت قرار دادند که در این حین راننده خودرو به محض مشاهده ماموران از محل متواری که پس از مسافتی خودرو توسط پلیس متوقف شد که پس از استعلام از سامانه پلیس خودرو هیچگونه مورد خاصی کشف نشد، اما در بازدید اولیه از داخل خودرو آلات و ادوات بازکردن در خودرو مشاهده شد و همین موضوع توجه ماموران را به خود جلب کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: مرد جوان در پاسخ به سوالات پلیس اظهارت ضد و نقیضی داشت که ماموران جهت بررسی بیشتر وی را به همراه خودرو به کلانتری منتقل کردند.
طرهانی اضافه کرد: با انتقال متهم به مقر پلیس، ماموران عملیات بررسی و تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند که پس از گذشت یک ساعت مشخص شد خودرو ساعتی قبل از محدوده سیزده آبان سرقت شده و پس از تماس با مالباخته مشخص شد که او از سرقت خودری خود اطلاعی ندارد که در این حین به محل پارک خودرو خود رفته و مشاهده می کند خودرو وی سرقت شده است.
این مسئول با اشاره به دعوت مال باخته به کلانتری، ادامه داد: با حضور مالک خودرو به کلانتری خودروی مسروقه به وی تحویل و متهم در تحقیقات پلیسی به سه فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری یادآور شد: متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرای شهرری اعزام شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.