شهر شهریاراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

دادستان شهریار به مشکلات شهرک‌های صنعتی ورود کرد

شهریار- دادستان شهرستان شهریار گفت: مشکلات شهرک‌های صنعتی با ورود دادستانی شهریار در راستای حمایت از رونق تولید و امنیت سرمایه‌گذاری در حال پیگیری است.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، مهدی محمدی دادستان شهرستان شهریار در خصوص مسائل مربوط به بازرسی، کنترل قیمت‌ها، حفظ آرامش بازار و تنش‌زدایی و ایجاد امنیت در حوزه عرضه و تقاضای اقلام موردنیاز دستورات لازم را در خصوص رصد شبانه‌روزی وضعیت بازار و ایجاد گشت‌های مشترک به اداره صنعت، معدن و تجارت صادر کرد.
وی گفت: باتوجه‌به اهمیت این موضوع نظارت مستمر و دقیق در حوزه اصناف و عرضه محصولات موردنیاز طی دستوراتی به مراجع ذی‌ربط صادر شده است که این اقدامات در جهت بهبود تأمین نیازهای شهروندان و برخورد جدی با افراد متخلف انجام می‌شود.
دادستان شهریار افزود: باتوجه‌به موقعیت استراتژیک این شهرستان، از لحاظ نزدیکی به پایتخت، نیروی کار فراوان پتانسیل مناسبی جهت استفاده از ظرفیت‌های واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی دارد که ازاین‌حیث لازم است توجه ویژه‌ای به شهرک‌های صنعتی این شهرستان شود.
محمدی افزود: عمده مشکلات این شهرک‌ها شامل آب، برق، گاز، تلفن، سیستم فاضلاب صنعتی، محیط‌زیست و چالش‌های حقوقی و… است که با ورود دادستانی شهریار در راستای حمایت از رونق تولید و امنیت سرمایه‌گذاری در حال پیگیری است.
به گفته دادستان شهریار با تشکیل جلسات متعدد در خصوص مشکلات شهرک‌های صنعتی شهرستان شهریار و با همکاری اداره صنعت و معدن و تجارت و با حضور مسئولان واحدهای صنعتی که در حیطه تولید دچار مشکلات حقوقی و اقتصادی شده‌اند مشکلات و چالش‌های این واحدها تا حصول نتیجه از طریق این دادستانی ادامه دارد.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.