اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

دادستان شهریار: ۹ محکوم واجد شرایط از زندان آزاد شدند

شهریار- دادستان شهریار از آزادی ۹ نفر از محکومان واجد شرایط خبر داد و گفت: ۹ نفر از زندانیان که شامل شرایط پابند الکترونیک، مرخصی پایان حبس و آزادی مشروط، تعلیق و رأی باز بودند، آزاد شدند.

به گزارش شجرنیوز از شهریار و به نقل از روابط عمومی دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، در راستای منویات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر حبس زدایی و استفاده از نهادهای ارفاقی با رویکرد کاهش جمعیت کیفری و اصلاح مجرمین، هاشم امامی رئیس دادگستری شهرستان شهریار و مهدی محمدی دادستان شهریار به همراه هیئت قضایی شهرستان شهریار از زندان تهران بزرگ بازدید کردند.

 در این بازدید برای آن دسته از محکومانی که واجد شرایط استفاده از نهادهای ارفاقی از جمله پابند الکترونیک، مرخصی پایان حبس و آزادی مشروط، تعلیق و رأی باز بودند، دستورات لازم صادر شد.

مهدی محمدی دادستان شهریار در این برنامه اظهار داشت: 9 نفر از زندانیان که شامل شرایط پابند الکترونیک، مرخصی پایان حبس و آزادی مشروط، تعلیق و رأی باز بودند، آزاد شدند.

 دادستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های مذکور همواره جزو اولویت‌های دادستانی شهریار است و ادامه نیز خواهد داشت.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.