اخبار شهرستان پاکدشتاخبارخبر مهمدر استان

دادستان پاکدشت : قاتل فراری پس از ۴سال دستگیر شد

پاکدشت- دادستان پاکدشت با اشاره به اقدامات تحسین برانگیز سربازان گمنام امام زمان و کارآگاهان جنایی اداره آگاهی پاکدشت از دستگیری قاتل فراری که چهره خود را تغییر داده بود پس از ۴ سال خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، محمد حسن پور دادستان انقلاب اسلامی شهرستان پاکدشت، با اشاره به دستگیری قاتل پس از ۴سال اظهارداشت: چهارسال گذشته در پارک معلم شهرستان پاکدشت قتلی رخ داد که قاتل از محل متواری شده بود.

دادستان پاکدشت : قاتل فراری پس از ۴سال دستگیر شد

وی افزود: قاتل با پیچیده ترین راهکارها و تغییر چهره و هویت جعلی در یکی از شهرستان های غرب کشور بصورت مخفیانه زندگی می کرد.

دادستان پاکدشت در ادامه تصریح کرد: پشتیبانی های اطلاعاتی و اقدام به موقع و قاطع و تحسین برانگیز سربازان گمنام امام زمان و کارآگاهان جنایی اداره آگاهی پاکدشت باعث شناسایی و در یک اقدام عملیاتی دقیق دستگیر و به پاکدشت بازگردانده شد.

حسن پور در پایان خاطرنشان کرد: در این عملیات شناسایی پیچیده از سربازان گمنام امام زمان و کارآگاهان جنایی اداره آگاهی پاکدشت در راستای اجرایی شدن این عملیات مهم تقدیر و تشکر می کنم.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.