اخبار شهر رباط کریماخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

دستگیری سارق طلا با ارزش میلیاردی در رباط کریم

رباط کریم- فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری سارق طلاجات به ارزش چهار میلیارد ریالی در شهرستان رباط کریم خبرداد.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، “تیمور کلانتری”روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت خانمی ۸۱ ساله مبنی بر اینکه فردی جوان با یک دستگاه خودروی شخصی به داخل کوچه رفته و اقدام به سرقت گردنبند قدیمی وی نموده ، وی که هیچگونه قدرت دفاعی نداشته و سارق از محل متواری می شود، که بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

دستگیری سارق طلا با ارزش میلیاردی در رباط کریم

وی افزود: مأموران ‌با ‌انجام ‌اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی متهم شدند که ماموران پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را بهمراه خودروی اعلامی دستگیر کردند.

سرهنگ کلانتری تصریح کرد: در این خصوص شاکی در پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم حاضر که سارق توسط ایشان شناسایی گردید و کارشناسان ارزش طلاجات سرقت شده را ۴میلیارد ریال برآورد کردند.

توقیف نیسان حامل ۲ هزار و ۸۸۰ عدد لوازم آشپزخانه قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران از توقیف نیسان حامل ۲ هزار و ۸۸۰ عدد لوازم آشپزخانه قاچاق در غرب استان تهران خبر داد.

سرهنگ”داریوش صادقی فرد” رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: در جریان اجرای طرح مقابله با خودروهای شوتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران حین گشت زنی و کنترل محور های مواصلاتی ورودی به شهرستان های غرب استان تهران در محور رباط کریم به شهریار به یک دستگاه وانت نیسان آبی رنگ مشکوک شده و موفق به توقیف آن شدند.

دستگیری سارق طلا با ارزش میلیاردی در رباط کریم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در بازرسی از خودروی نیسان توقیفی ۲هزار و۸۸۰ عدد موتور خردکن و تیغه خردکن آشپزخانه کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی آن را ۸میلیارد ریال برآورد کردند.

دستگیری سارق زورگیر درشهرک جعفریه شهریار

سرهنگ “علی زنگنه” رئیس پلیس پیشگیری غرب استان تهران در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه ۲ راکب موتورسیکلت با صورتی پوشیده در شهرک جعفریه شهریار اقدام به زورگیری از یک خانم نموده است.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۹ جعفریه با حضور در محل و اخذ اظهارات مالباخته و اعمال اقدامات کنترلی، سارقان را در یکی از خیابان های شهرک مریم شهر اندیشه مشاهده کرده و با تعقیب و گریز، به راکبان موتورسیکلت دستور ایست می دهند که سارقان به دستور پلیس توجهی نکرده که حین فرار به دلیل برهم خوردن تعادل موتورسیکلت به زمین خورده و بلافاصله متواری می شوند.

سرهنگ زنگنه تصریح کرد: ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده و یکی از متهمان را به همراه موتورسیکلت و گوشی مسروقه دستگیر می کنند.

این مقام انتظامی گفت: مالباخته که توسط سارق مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود در کلانتری حاضر شده و متهم را شناسایی کرد و ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد متهم دارای سوابق زورگیری و تهدید با سلاح سرد در ۳ ماه گذشته بوده که با دعوت از دیگر شاکیان متهم توسط آنان شناسایی گردید.

متهم در بازجویی های پلیس لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت که گوشی های سرقتی را به یکی از اتباع خارجی می فروخته که اخیرا مالخر مربوطه به همراه ۱۶۰ دستگاه گوشی سرقتی در راه آهن تهران دستگیر شده است.

شناسایی باند قاچاق ۷۰میلیاردی خوراک حیوانات در شهریار

دستگیری سارق طلا با ارزش میلیاردی در رباط کریم

سردار”مهدی کرمی” جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با تشریح این خبر اظهار داشت: در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق خوراک حیوانات خانگی در حجم وسیع و گسترده در استان های غربی و دپو کالا ها در شهرستان شهریار، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی و تحقیقات اولیه ی ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران مشخص شد قاچاقچیان خوراک حیوانات خانگی را از استان های غربی کشور از طریق خودروهای تریلر حمل و به دو انبار در شهریار و یک باغ در شاهد شهر منتقل کرده و با چندین دستگاه خودروی سواری و باری در استان های تهران و البرز به فروش می رساندند.

سردار کرمی تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات هر ۲محل دپوی کالای قاچاق را شناسایی کرده و با هماهنگی مرجع قضائی با ورود به محل ۴هزار و ۵۳۰ قلم خوراک حیوانات خانگی قاچاق به وزن ۹ تن کشف شد که کارشناسان ارزش موارد کشف شده را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

شناسایی و توقیف انبار ژانراتورهای قاچاق میلیاردی در چهاردانگه

دستگیری سارق طلا با ارزش میلیاردی در رباط کریم

سرهنگ”محمدرضا علیزاده” فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تخلیه بار قاچاق در یک انباری در چهاردانگه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: با انجام تحقیقات اولیه، ماموران انتظامی موفق به شناسائی محل دپوی کالای قاچاق در چهاردانگه اسلامشهر شده و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل، تعداد۳ دستگاه ژانراتور برق خارجی قاچاق را کشف کردند که کارشناسان، ارزش آنها را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این عملیات پلیس یک نفر به عنوان قاچاقچی کالاهای غیرگمرکی دستگیر و محل انبار پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۱۰ فقره سرقت در شهریار

سرهنگ “پیمان فتاحی” فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی یک نفر سارق محتویات خودرو در این شهرستان شدند.

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول کرده و به ۱۰فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۳۰ فقره سرقت در بهارستان

سرهنگ”مجید عسکری نیا” فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم تحت تعقیب پلیس تهران بزرگ بوده افزود: ماموران انتظامی شهرستان بهارستان در ادامه تحقیقات خود با بررسی ها و اقدامات فنی و پلیسی متهم را با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهش در شهرستان بهارستان دستگیر کردند.

سرهنگ عسکری نیا تصریح کرد:در بازجویی های پلیسی به عمل آمده، متهم به ۳۰ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.