اخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استانشهر وحیدیه

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در روستای سقرچین وحیدیه

شهریار- 8 عامل درگیری و نزاع دسته‌جمعی در روستای سقرچین وحیدیه شهریار توسط ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، برابر گزارش و پرونده تشکیل شده در کلانتری 21 وحیدیه شهرستان شهریار مبنی بر اینکه ساعت یک ظهر روز 9 تیرماه سال جاری دو گروه شامل بستگان سببی و نسبی به صورت طایفه‌ای به علت اختلافات ملکی و تلاش برای تصاحب و تصرف عدوانی در روستای «سقرچین» وحیدیه با در دست داشتن سلاح سرد و گرم با یکدیگر درگیر می‌شوند که در جریان این درگیری، 4 نفر مجروح شده و عاملان درگیری و ضاربان از محل متواری می‌شوند، بررسی موضوع در دستور پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران  قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی و بررسی سوابق، مشخص شد هر دو گروه قبلا نیز چند مرحله به خاطر تصاحب این ملک با یکدیگر درگیر شده بودند که به نتیجه نرسیده و پرونده آن در کلانتری و دستگاه قضائی در حال رسیدگی بوده است.

این گزارش حاکیست با بازبینی دوربین‌های مداربسته، جمع بندی کلیه سوابق و اسناد و شناسایی نفرات درگیر شونده در صحنه درگیری، هر 8 نفر دارای نقش در درگیری با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ شده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی و تکمیل پرونده در اختیار پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران  قرار گرفتند.

گفتنی است با تکمیل پرونده و ارجاع آن به مقام قضائی، هر 8 نفر با قرار مناسب روانه زندان شدند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.