اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

دستگیری عامل تکفیری وابسته به داعش و چند سرشبکه نفاق در شهرقدس

شهرقدس- فرمانده سپاه شهرستان قدس اعلام کرد: عامل تکفیری وابسته به داعش و چند سرشبکه نفاق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، هادی حفیظی روز دوشنبه در این باره گفت: عامل تکفیری که دارای سوابق ویژه نظامی در خارج از کشور بوده با رصد و اقدامات فنی اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه شهرستان قدس و طی فرآیندهای پیچیده اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: این فرد دوره های تخصصی آموزش نظامی را در کشور پاکستان گذرانده و در پوشش اتباع وارد کشور شده و فعالیت هایی در زمینه قاچاق انسان نیز داشته است.

به گفته حفیظی، همچنین ۲ سرشبکه از عاملان اصلی سازماندهی اغتشاشات وابسته به جریان نفاق خارج از کشور در شهرستان قدس با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه شهرستان و پشتیبانی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: این عناصر با پشتیبانی های مالی منافقان کور دل سعی در شایعه سازی، سازماندهی و گمراهی نوجوانان برای مشارکت در اغتشاشات داشتند که در تور اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان قدس قرار گرفتند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.