اخبار شهرگلستاناخباراخبار شهرستان بهارستانخبر مهمدر استان

دستگیری قاتلان فراری کمتر از ۲ ساعت در شهرگلستان

بهارستان- بهارستان- فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری قاتلان فراری در کمتر از ۲ ساعت در شهر گلستان این شهرستان خبرداد.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی این شهرستان روز پنجشنبه پیرامون این رویداد گفت: ۲ برادر در شهر گلستان فردی را با سلاح سرد به قتل رسانده و متواری شدند که بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتلان فراری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع از نخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفته و اقدامات فنی و پلیسی گسترده ای به منظور شناسایی محل اختفای آنها آغاز شد.

سرهنگ عسکری نیا خاطرنشان کرد: سرانجام با پیگیری های انجام شده، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند کمتر از ۲ ساعت قاتلان را در مخفیگاهشان در گلستان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان یادآور شد: این قاتلان به قتل یک جوان دیگر به دلیل درگیری لفظی نیز اعتراف کردند که در این راستا متهمان برای ادامه تحقیقات با هماهنگی مرجع قضائی در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دستگیری اوباش قمه کش در بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در خبر دیگری اعلام کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان نسیم شهری مبنی بر ضرب و جرح عمدی و ایجاد رعب و وحشت توسط یک نفر اراذل و اوباش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

عسکری نیا افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی متهم شده که با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ویژه وی را در مقابل چشمان مردم در حین ارتکاب جرم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی دادند.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.