اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

دستگیری قاتل فراری کمتر از 6 ساعت در”صباشهر” شهریار

شهریار- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 6 ساعت در "صباشهر" شهریار خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سرهنگ “علی سواری پور” با اشاره به جزئیات این خبر گفت: ساعت  یک و 30 دقیقه ظهر 28 خرداد ماه، خانواده شهروندی طی تماس با وی و عدم پاسخگویی اش نگران شده و موضوع را به کلانتری صباشهر اطلاع می دهند که ماموران انتظامی با اعزام به محل متوجه می شوند زنی حدودا 27 ساله به همراه دو پسر 3 و 6 ساله در منزلش به قتل رسیده و کودک دختر 6 ماهه ای هم در محل، زنده پیدا می شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: بلافاصله برابر دستور فرمانده انتظامی غرب استان تهران، موضوع به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت  و 3 تیم از کارآگاهان جنایی در محل حادثه حاضر شده و تحقیقات خودشان را آغاز کردند.

سرهنگ سواری پور تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد از ساعت 6 صبح همان روز از منزل اعلامی، صدای درگیری خانوادگی می آمده که پس از حدود نیم ساعت سکوت عجیبی در منزل حاکم و پدر خانواده به صورت هراسان از منزل خارج شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: جست و جو در پاتوق های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام و پس از 6 ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را به جرم قتل دستگیر کردند که در بازجویی های اولیه پلیس، متهم علت اقدام جنون آمیز خود را  اختلاف خانوادگی عنوان کرد که تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: پایگاه خبری پلیس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.