شهر شهریاراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

دستگیری ۴ کلاهبردار سابقه دار به شیوه جعل اسناد رسمی در شهریار

شهریار- جانشین انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۴ کلاهبردار سابقه دار به شیوه جعل اسناد رسمی دولتی و جعل هویت افراد در شهریار خبر داد و گفت: متهمان ۴۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سردار مهدی کرمی جانشین انتظامی غرب استان تهران صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول چندین فقره پرونده در خصوص فروش مال غیر و کلاهبرداری به شیوه جعل اسناد رسمی دولتی و جعل هویت افراد و غصب عناوین دولتی و استفاده از اسناد جعلی جهت تطمیع و فریب افراد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد متهمان در قالب یک باند ابتدا چندین قطعه زمین را به صورت حواله‌ای خرید و فروش و جعل کرده سپس اموال به دست آورده ناشی از کلاهبرداری را در قالب تهاتر با ملک و زمین و سنگ ساختمانی جابه جا می‌کردند که پس از بررسی‌ها مشخص شد ۴۲۰ میلیارد ریال که در کلاهبرداری‌ها به دست آمده در بین کلاهبرداران تقسیم شده است.

کرمی عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی و پلیسی یکی از متهمان را که در جعل اسناد اولیه قطعات نقش داشت را در داخل یک باشگاه اسب سواری در شهریار دستگیر و با اعتراف فرد کلاهبردار ۲ همدست دیگر وی در شهرستان کلاردشت و متهم دیگری در داخل دفتر وکالتی در تهران دستگیر شدند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران در پایان، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.