شهر اسلامشهراخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش معروف اسلامشهر

اسلامشهر- فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش معروف اسلامشهر که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اعلام جزئیات خبر دستگیری 3 نفز از اراذل و اوباش معروف اسلامشهر اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد درگیری و شرارت و قدرت‌نمایی با سلاح سرد در شهرک «قائمیه» اسلامشهر که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری 18 شهرک قائمیه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که متهمان پس از ایجاد شرارت متواری شدند و دستگیری آنان به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی آنان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر و به مقر پلیس دلالت و در بازجویی‌ها به جرم خودشان اعتراف کردند.

سرهنگ علیزاده تصریح کرد: از متهمان 2 تیغه سلاح سرد، یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی و لوازم و ابزار سرقت کشف و ضبط و متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضائی راهی دادسرا شدند.

وی تاکید کرد: پلیس در شهرستان اسلامشهر با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم‌زنندگان آسایش مردم برخورد قاطعانه می‌کند و در این رابطه به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان، خوشبختانه اقدامات موثر و خوبی تاکنون انجام شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.