اخباراخبار شهرستان پردیسخبر مهمدر استان

دستگیری 300 سارق و کشف 453 فقره سرقت در پردیس

پردیس- سرپرست فرمانده انتظامی پردیس از اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در پردیس خبر داد و گفت: این طرح‌ها در 3 ماهه اول سال جاری به صورت هدفمند، مستمر، برنامه‌ریزی شده و با قاطعیت در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد که تعداد 300 نفر سارق دستگیر و453 فقره سرقت کشف شد.

به گزارش شجرنیوز از پردیس، سرهنگ سید حجت‌اله پورنجفی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش همکاران بنده در پلیس پردیس 136 نفر خرده فروش دستگیر و بیش از یک 22کیلو و پانصد گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی ضمن اشاره به اینکه در این طرح 337 دستگاه موتور سیکلت و خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند، گفت: نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پلاک مخدوش و رانندگی خطرناک از دلایل عمده توقیف این وسایط نقلیه بوده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس در پایان با بیان اینکه تعداد 300 نفر سارق دستگیر و 337 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.