اخبار بومهناخباراخبار شهرستان پردیسخبر مهمدر استان

دفتر بیمه سلامت شهرستان پردیس افتتاح شد

پردیس- فرماندار پردیس گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، دفتر بیمه سلامت این شهرستان در محل بخشداری بومهن رسما افتتاح شد.

به گزارش شجرنیوز از پردیس، محسن قضاتلو فرماندار این شهرستان در حاشیه آیین تجلیل از دهیاران و افتتاح دفتر بیمه سلامت به خبرنگاران گفت: نکته مهم بیمه سلامت کمک به دهک های یک تا پنج در موضوعات پزشک خانواده، ناباروی جوانی و جمعیت خانواده، بیماری صعب العلاج است.

وی افزود: سامانه برخط ۱۶۶۶ پاسخگوی شهروندان برای استفاده از تمهیدات بخش دارویی بیمه سلامت است.

قضاتلو با اشاره به خدمات و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه سلامت توضیح داد: استفاده از ظرفیت بیمه سلامت در دولت سیزدهم برای حمایت و کمک بخشی به بیماران اجرایی شده است.

همچنین در این نشست که با حضور معاونان سیاسی امنیتی و عمرانی فرمانداری، بخشدار بومهن و از ۱۰ نفر از دهیاران بخش بومهن با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

۴۰هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت در پردیس

پرویز بخشی سرپرست بیمه سلامت پردیس هم به خبرنگاران گفت: نزدیک به ۴۰ هزار بیمه شده در سطح شهرستان داریم و در حدود ۷۲ مرکز بهداشتی و در مانی و پاراکلینیک در حوزه بیمه سلامت فعال هستند.

وی ضمن قدردانی از استاندار تهران، فرماندار شهرستان و رئیس کل اداره بیمه سلامت در حمایت از راه اندازی دفتر بیمه سلامت، توضیح داد: در حدود ۲۲ هزار بیمه شده روستایی به طور رایگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

بخشی با اشاره به فعالیت پزشک خانواده توضیح داد: در حال حاضر ۶ هزار نفر بیمه شده به پزشکان خانواده انتصاب داده شدند و ۲ هزار نفر بیمه شده تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان داریم که تنها با پرداخت ۹ هزار تومان به پزشک خانواده مراجعه و از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند.

دفتر بیمه سلامت شهرستان پردیس افتتاح شد

سرپرست بیمه سلامت پردیس افزود: در طرح پزشک خانواده آماده عقد قرار داد با مراکز درمانی هستیم و ازسوی دیگر پیش از این تنها دهک های یک تا سه از امکانات بیمه سلامت بهره مند می شدند و در حال حاضر با افزایش دو دهک دیگر به پرداخت های رایگان، دهک های یک تا ۵ می توانند از خدمات بیمه استفاده کنند.

بخشی از ارتقا مبحث تایید دارو خبرداد و اظهار داشت: تایید دارو بیمه شدگان در سطح شهرستان دربازه زمانی بین ۵ تا ۲۰ دقیقه اتفاق می افتد، پیش از این تایید دارو در مراکز دماوند و تهران به صورت حضوری و در زمان طولانی انجام می شد.

وی توضیح داد: یکصدو هفت بیماری خاص و صعب العلاج با تمهیدات دولت در صندوق بیمه سلامت قرار گرفته است، در حال حاضر ۶۷ بیماری در سامانه وارد شده است که بیماران بدون انجام اقدامی هزینه های پرداختی را دریافت می کنند.

سرپرست بیمه سلامت پردیس خاطرنشان کرد: پرداخت ۹۰درصد از هزینه های ناباروری بخش دیگری از خدمات بیمه سلامت است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.