شهر وحیدیهاخباراخبار شهرستان شهریاردر استان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار : امروز روز بسیار بزرگی برای کشور ایران است

شهریار - حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل‌زاده رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار امروز را روزی بزرگ برای کشور و ملت ایران دانست.

معصومه مجاهدطلب – به گزارش شجرنیوز از شهریار جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳، روز خلق حماسه‌ای دیگر به دست ملت بود. با حضور در مسجد علی‌بن‌ابیطالب، یکی از شعبات اخذ رأی در شهر وحیدیه بخش جوقین با حضور پرشور مردم شهید پرور شهر وحیدیه در هر سن و سال روبه‌رو شدیم. از رأی‌اولی‌ها تا جانباز هشت‌سال دفاع مقدس.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار در گفتگو با شجرنیوز بیان کرد: انتخابات یک آزمون باشکوه برای همهٔ ماست. این نشان‌دهندهٔ بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم است که خود را در آزمون انتخابات قرار دهند.

وی در زمینهٔ حضور مردم در پای صندوق های رأی اشاره کرد: از صبح شاهد حضور پررنگ مردم بودیم و این نشان از اهمیت دادن ملت به علم کشور و شور اجتماعی آن‌ها برای شرکت در این مسابقه‌ٔ نور و رحمت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا جلیل‌زاده در ادامه اذعان داشت : شرکت در انتخابات و انداختن رأی هر یک از مردم برای انتخاب فرد اصلح، کمک بزرگی است برای رونق گرفتن هرچه بهتر اوضاع اجتماعی و سیاسی ایران عزیز.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار : امروز روز بسیار بزرگی برای کشور ایران است

یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس شهر وحیدیه شهرستان شهریار در مصاحبه با شجرنیوز بیان کرد: انداختن رأی تک‌تک ما مردم، مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان اسلام است. ما با حضور در این انتخابات، راه شهدای اسلام از شروع انقلاب تا شهدای خدمت را ادامه می‌دهیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار : امروز روز بسیار بزرگی برای کشور ایران است

مادری که با فرزند چند ماههٔ خود به پای صندوق آمده بود گفت: با فرزند کوچک در صفِ انداختن رأی مانده‌ام؛ اما اصلا خسته نشدم چون وظیفه دارم در مورد فرد اصلح انتخابی خودم نظر دهم. افراد مسنی که برای رأی دادن آمده بودند حضور خود را وظیفه شرعی و اسلامی خود دانستند.

در میان جمعیت شاهد حضور کودکان هم بودیم که یکی از آن‌ها علت آمدن خود را به همراه پدرش این‌گونه بیان کرد: من امروز با پدرم آمدم تا ببینم در آینده چطور باید درست رأی دهم و بفهمم شخص درست را چگونه باید انتخاب کنم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار : امروز روز بسیار بزرگی برای کشور ایران استرئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار : امروز روز بسیار بزرگی برای کشور ایران است رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار : امروز روز بسیار بزرگی برای کشور ایران است رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار : امروز روز بسیار بزرگی برای کشور ایران است رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار : امروز روز بسیار بزرگی برای کشور ایران است رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار : امروز روز بسیار بزرگی برای کشور ایران است رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار : امروز روز بسیار بزرگی برای کشور ایران است

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.