اخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

رباط کریمی ها آمدند تا ثابت کنند پیر و جوان همه پای کار انقلابند

رباط کریم- مردم شهرستان رباط کریم باشورو شوق شرکت درانتخاب سرنوشت خود با حضور حماسی در پای صندوق های رای وفاداری خود به انقلاب و نظام و شهدای خدمت ثابت کردند.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، امید احمدی فرماندار رباط کریم گفت : روند برگزاری انتخابات در شهرستان رباط کریم و شهر پرند بسیار مطلوب است و مردم از همان ساعات ابتدایی حضور پرشوری داشتند.

وی افزود:الحمدلله هیچ مشکلی در روند رای گیری مردم وجود ندارد و تمام متولیان انتخابات در شهرستان تلاش خود را برای برگزاری انتخابات باشکوه، سالم و رقابتی با تلاش شبانه روزی و جهادی معطوف کرده‌اند.

احمدی گفت :مردم در مقابل انقلاب و آینده کشور احساس تکلیف می کنند و با تمام وجود درک کرده‌اند که حضور آنها در عرصه انتخابات و در تصمیماتی که برای آینده کشور گرفته می شود بسیار تاثیر گذار است.مردم ایران امروز با حضور خود در انتخابات به دنیا ثابت کردند که پشتوانه نظام و انقلاب هستند و همواره از رهبر عظیم الشأن انقلاب تبعیت می کنند.

فرماندار رباط کریم در ادامه بیان کرد: مردم شریف شهرستان رباط کریم حضور خود در شعب اخذ رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند و در همین ساعات اولیه و با تیب خاطر رای خود را به صندوق بیاندازند تا موجب ازدحام در ساعات پایانی نشود.

وی تصریح کرد: بازرسان فرمانداری در شعب اخذ رای حضور دارند و در صورت مشاهده و یا گزارش هرگونه تخلف انتخاباتی با متخلفان برخورد جدی و قاطع انجام خواهد شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.