اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

رحماندوست، نماینده و کنش‌یار پیگیری امور اسلامشهر شد

اسلامشهر- مجتبی رحماندوست؛ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی کنش‌یار و نماینده پیگیر امور و پروژه‌های اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، این شهرستان با جمعیت بیش از 700 هزار نفر در روستاها و سه شهر اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی در نزدیکی پایتخت، نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی ندارد و با شهرستان‌های تهران، ری، شمیرانات و پردیس 30 نماینده‌ای را انتخاب و روانه بهارستان کرده است.

در همین راستا مجتبی رحماندوست؛ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: هر نماینده مجلس سه وظیفه قانون‌گذاری، نظارت و مردم‌داری و ارتباط مردمی را بر عهده دارد و در همین راستا می‌تواند از وزرا و روسای سازمان‌ها و رئیس‌جمهور پیگیر امور حوزه انتخابیه خود باشد.

وی افزود: از بسیاری مسائل و پروژه‌های در حال اجرا در اسلامشهر مطلع هستم و از مردم می‌خواهم برای سریع‌تر و راحت‌تر انجام شدن کارها اجازه دهند نقش کنش‌یار را ایفا کنم.

نماینده مردم تهران ری شمیرانات پردیس و اسلامشهر تأکید کرد: در شرایط کنونی نمایندگان باید پیگیر تأمین اعتبارات پروژه‌های ملی و منطقه‌ای در سطح استان و شهرستان‌های حوزه انتخابیه بوده و نقش کنش‌یار و تسهیل‌کننده اجرای این پروژه‌ها در همراهی با دولت باشند.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما پیگیری‌ها به ثمر می‌نشیند، گفت: اگر نظام مسائل شهرستان تهیه و در دسترس قرار گیرد، براساس اولویت‌بندی‌های مردم شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی مسائل و موضوعات و تخصیص اعتبارات را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

رحماندوست با بیان برخی مطالبات مردم اسلامشهر خاطرنشان کرد: تسریع در تکمیل و تجهیز بیمارستان 400 تختخوابی، اختصاص اعتبارات پروژه مترو، احداث سایبان در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده عقیل (ع)، تکمیل کمربندی شمالی و جنوبی، تخصیص ناوگان حمل‌ونقل عمومی که از سال‌های گذشته مغفول مانده و چندین پروژه کلان را با تمام توان با کمک دیگر نمایندگان در مجمع نمایندگان استان تهران پیگیری خواهیم کرد.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.