اخبار شهرگلستاناخباراخبار شهرستان بهارستانخبر مهمدر استان

رهایی خانواده گروگان گرفته شده از دست فرد مسلح در بهارستان

بهارستان- فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: اعضا یک خانواده که توسط یک نفر در سلطان آباد بهارستان به گروگان گرفته شده بودند رهایی یافتند.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری نیا روز دوشنبه اظهار داشت: ساعت ۲۳ شب گذشته یک مورد درگیری خانوادگی در داخل منزلی درسلطان آباد شهرستان بهارستان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد که بلافاصله مأموران کلانتری برای بررسی موضوع در محل حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: با حضور واحد گشت در محل، فرد امداد خواه اعلام می‌دارد دامادشان به همراه فرد دیگری؛ خواهر، پدر و مادرش را به گروگان گرفته و با سلاح گرم آنان را تهدید می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع عوامل انتظامی قصد مداخله در حل بحران خانوادگی را داشته که گروگان‌گیر با سلاح گرم به سمت ماموران تیراندازی می‌کند.

رهایی خانواده گروگان گرفته شده از دست فرد مسلح در بهارستان

سرهنگ عسکری نیا تصریح کرد: عوامل واحد گشت پس از چندین مرحله دعوتِ فردِ مسلح به آرامش و مذاکره؛ در ادامه با هدفِ نجات جانِ خانواده، گروگان‌گیر را متوقف می‌کنند.

وی افزود: گروگان‌گیر جهت درمان به بیمارستان منتقل که علیرغم تلاش کادر درمان در مرکز درمانی فوت شده و هم‌دست وی نیز دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان بیان داشت: در بازرسی از فرد مسلحِ گروگان‌گیر یک قبضه سلاح گرم و یک قبضه نارنجک کشف و همچنین در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم دارای سوابق متعددی از قبیل نگهداری سلاح جنگی و چندین فقره سرقت به عنف بوده است.

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.