اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

روسای کمیته‌های ستاد انتخابات ملارد منصوب شدند

ملارد- سرپرست فرمانداری ملارد با صدور احکام جداگانه ای، رییس ستاد و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات این شهرستان را منصوب کرد.

به گزارش شجرنیوز از ملارد، امین اسدی فرماندار این شهرستان طی احکام جداگانه ای رئیس ستاد و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات این شهرستان را منصوب کرد..

بر اساس این گزارش «سهیل غلامی» به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات، «علی قاسمی» دبیر ستاد انتخابات، «محمد امینی» رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، «حامد سلمانی» رئیس کمیته حمل و نقل، «مهدی کرانی» رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات شهرستان ملارد منصوب شدند.

همچنین «حمید کاظمی» به عنوان رئیس کمیته امحاء، «یوسف قربانی» به عنوان رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، «حامد حنیفه پور» به عنوان رئیس کمیته فناوری و اطلاعات نیز به عنوان رؤسای کمیته‌های ذکر شده ستاد انتخابات این شهرستان انتخاب شدند.

«امین کاووسی» به عنوان رئیس کمیته اخبار و اطلاعات «سعید درگومه» به عنوان مسئول هماهنگی و پیگیری «سیدعلی فاطمی» به عنوان مسئول دبیرخانه، «اسماعیل کاظم نژند» به عنوان مسئول دبیرخانه کمیته امنیت و «زهرا نوری» به عنوان رئیس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات شهرستان ملارد منصوب شدند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.