اخبار کهریزکاخباراخبار شهرستان ریخبر مهمدر استان

ریزش شیرابه در سطح شهر کهریزک دردآور بود/ شرکت متولی تذکر گرفت

ری- رئیس شورای شهرستان ری با تأکید ابلاغ تذکر برای ریزش شیرابه به شرکت متولی بر برخورد جدی با مقصران تأکید کرد و گفت: فیلم منتشر شده از ریزش شیرابه در خیابان‌های کهریزک درآور بود و شایسته نیست که این گونه بهداشت، سلامت و ایمنی مردم خدشه‌دار شود‌.

به گزارش شجرنیوز از ری، جعفر شربیانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مشکلات موجود در شهرستان ری اظهار داشت: از دیرباز یکی از معضلات اساسی شهرستان ری مجتمع دفع پسماند آرادکوه است که به واسطه قدمت با شهرستان ری عجین شده و مشکلات و معضلات بسیاری را برای شهروندان ری و به ویژه مردم کهریزک ایجاد کرده است.

وی افزود: کارویژه شورای شهرستان ری و شورای شهر تهران درباره معضلات مربوط به آرادکوهدمفصل است و همواره پیگیر حقوق مردم این منطقه بودم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در ادامه با اشاره به فیلم منتشر شده از خودروی حامل زباله گفت: فیلم منتشر شده از ریزش شیرابه در خیابان‌های کهریزک درآور بود و البته این معضلی است که از سال‌ها پیش در ری شاهد آن هستیم و واقعا مناسب و شایسته نیست که با این میزان از اعتراض و گلایه مردم بازهم این گونه بهداشت، سلامت و ایمنی مردم خدشه‌دار شود‌.

شربیانی با تأکید بر اینکه با عوامل این کوتاهی حتماً باید برخورد شود تصریح کرد: به منظور رسیدگی به موضوع ریزش شیرابه در سطح شهر کهریزک شرکت مربوطه را احضار کردیم و مجدداً تذکرات ابلاغ شد و درحال حاضر نیز با توجه به فیلم جدیدی که از ریزش شیرابه از همان خودروی حامل زباله به دستم رسیده، مجدداً پیگیری خواهم کرد.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی به موضوعات آرادکوه ابراز داشت: امیدواریم با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ورودی آرادکوه به حداقل و در واقع به 10 درصد ورودی فعلی که 8 هزار تن است برسیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: کاهش زباله ورودی به آرادکوه تنها با راه‌اندازی مراکز ام‌.آر.ف امکان پذیر است.

شربیانی تصریح کرد: جابه‌جایی آرادکوه در کوتاه مدت امکان پذیر نیست و تجهیزات فعلی در طول 60 سال گذشته در این منطقه استقرار یافتند لذا تغییرات نیز باید با شیب ملایمی عملیاتی شود اما می‌توان ورودی زباله را به حداقل رساند.

وی با اشاره به اقدامات حوزه خدمات شهری در محدوده بخش کهریزک ابراز داشت: در محدوده کهریزک دو پروژه مهم عمرانی در محور کهریزک در حال رسیدگی است و مطالعات آن انجام شده در بودجه گنجانده شده که به زودی عملیاتی و بهره‌برداری خواهد شد.

شربیانی با اشاره به مطالبه اصحاب رسانه برای اختصاص یکی از سرای محلات گفت: ایجاد سرای رسانه متناسب با ظرفیت‌های قانونی شهرداری منطقه 20 بررسی و در چارچوب مقررات این پیشنهاد خوب را پیگیری خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه همواره در طول 2 سال خدمت در شورای شهرستان ری بر وحدت تأکید شده ابراز داشت: در هیچ صحبت، اظهارنظر و بیانیه‌ای از شورای شهرستان ری پیامی فاقد وحدت نداشتیم زیرا که وحدت موجب پیشرفت و آبادانی شهرری خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به موضوع تعاونی مسکن اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: نوید میدهم که بررسی موضوع تعاونی مسکن اصحاب رسانه را با توجه به ظرفیت‌های شهرداری منطقه 20 با کمک کارگروه رسانه پیگیری خواهیم کرد و ظرفیت‌ها را به زودی احصا و با به کار گیری ظرفیت‌های شهرداری منطقه 20 اقدام خواهیم کرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.