صباشهراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

سخنگوی شورای صباشهر: موافقت اصولی درمانگاه عمومی محله اسلام آباد صادر شد

شهریار- با پیگیری‌های مستمر مجموعه مدیریت شهری صباشهر، موافقت اصولی احداث درمانگاه عمومی در این شهر اخذ شد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، فهیمه صالحی، سخنگوی شورای شهر صباشهر با اعلام این خبر، اظهار داشت: این درمانگاه که با عنوان “درمانگاه شبانه روزی شهروند” فعالیت خواهد کرد، به همت شهرداری صباشهر و حمایت اعضای شورای این شهر با هدف ارتقای سطح سلامت و ارائه خدمات درمانی به شهروندان در محله اسلام آباد افتتاح خواهد شد.

وی افزود: مساحت این درمانگاه 500 متر مربع بوده و اکنون مراحل عملیات ساختمانی ونازک کاری آن به اتمام رسیده است و با اخذ پروانه بهره برداری و تجهیز، در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای صباشهر

صالحی در ادامه تصریح کرد: احداث این درمانگاه گامی مهم در راستای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهر صباشهر و دسترسی آسان شهروندان به خدمات پزشکی با کیفیت خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر صباشهر، در پایان از تلاش‌ها و پیگیری‌های بی‌وقفه مجموعه مدیریت شهری و بویژه مهندس برنجی شهردار این شهر برای اخذ موافقت اصولی این درمانگاه قدردانی کرد و افزود: شهرداری صباشهر به عنوان موسس این درمانگاه عمومی، از هیچ تلاشی برای احداث و تجهیز سریع آن و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دریغ نخواهد کرد و اعضای شورای شهر نیز در این مسیر همواره به عنوان پشتیبان و حامی در مسیر خدمت به شهروندان فهیم صباشهر تمام تلاش و ظرفیت های خود را به کار خواهد گرفت.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.