شهرک واواناخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

شرط اداره‌کل شهرسازی تهران برای تحویل پروژه ۸۰۰واحدی واوان

اسلامشهر- اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان تهران اعلام کرد در صورت همکاری مؤثر دستگاه‌های خدمت‌رسان و بانک‌های عامل پروژه ۸۰۰ واحدی اقدام ملی مسکن واوان اسلامشهر در اسرع‌وقت تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، پروژه ۸۰۰ واحدی اقدام ملی مسکن واوان اسلامشهر که عملیات اجرایی آن از سال ۱۴۰۰ آغاز شده است شامل دو پروژه ۲۰۰ و ۶۰۰ واحدی از جمله پروژه ۲۰۰ واحدی توسط شرکت مآب سازه در دست ساخت است که عملیات ساختمانی تقریباً به پایان رسیده و در مرحله نصب و راه‌اندازی آسانسور، پکیج، محوطه‌سازی و… است.
همچنین عملیات نصب انشعابات نیز در حال انجام است و تحویل واحدها به متقاضیان پس از وصل انشعابات، تکمیل آورده اعضا، انعقاد قرارداد اجاره عرصه متقاضیان و دریافت کارت قسط بانکی در دست اقدام است که کاملاً موارد به ترتیب در حال انجام بوده و مشکلی نیز وجود ندارد.
پروژه ۶۰۰ واحدی توسط شرکت طرح و توسعه آریا عمران پارس نیز با پیشرفت فیزیکی ۵۹ درصد در مرحله تکمیل تیغه‌چینی و اجرای تأسیسات الکتریکال و مکانیکال و اجرای نمای پروژه می‌باشد اما به دلیل مشکلات بانکی شرکت سازنده با تأخیر و با تلاش‌های مجدانه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در بهمن سال ۱۴۰۲ موفق به اخذ تسهیلات بانکی شد؛ اما بانک مسکن تاکنون به‌ازای هر واحد وام ۳۰۰ میلیون‌تومانی پرداخت کرده و وام ۵۵۰ میلیون‌تومانی به دلیل مشکلات اعتباری بانک مسکن پرداخت نشده است.
اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اما مرتباً پیگیر بوده و در نهایت آخرین اقدام صورت‌گرفته برگزاری جلسه مورخ ۲/۷/۱۴۰۳ در محل وزارت راه و شهرسازی با حضور نمایندگانی از متقاضیان پروژه، شرکت سازنده، اداره کل راه و شهرسازی و انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن تهران می‌باشد و مقرر شد شرکت طرح و توسعه آریا عمران پارس پروژه ۶۰۰ واحدی را در صورت تأمین منابع مالی سهم آورده اعضا و بانک تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل متقاضیان نماید.
بدیهی است اجرای این صورت‌جلسه مشروط به همکاری اعضا و پرداخت تسهیلات بانکی ۵۵۰ میلیون‌تومانی توسط بانک مسکن دراسرع‌وقت خواهد بود. در پایان باید اذعان داشت در صورت همکاری مؤثر دستگاه‌های خدمت‌رسان و بانک‌های عامل پروژه‌ها در اسرع‌وقت تحویل متقاضیان خواهد شد.
به گزارش شجرنیوز پیش‌از این متقاضیان پروژه ۶۰۰ واحدی مسکن ملی واوان در مقابل وزارت راه و شهرسازی تجمع کرده و به بیان مشکلات خود پرداخته بودند و در ادامه برای بررسی مشکلات خود به استانداری تهران رفته بودند؛ برخی رسانه‌ها هم در این خصوص گزارشاتی نوشته بودند.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.