اخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استانشهر شهریار

شناسایی انبار بزرگ لوازم آشپزخانه قاچاق در شهریار

شهریار- فرمانده انتظامی استان از شناسایی انبار بزرگ لوازم آشپزخانه قاچاق در شهریار و کشف اموال به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سردار “کیومرث عزیزی” روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب تهران از دپو و جابجایی کالاهای لوازم آشپزخانه قاچاق در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی، در بازرسی از انبار اعلامی انواع کالای قاچاق، شامل۱۲هزار و۲۱۶ قلم لوازم آشپزخانه، ۸۹ کارتن لوازم آشپزخانه، هر کارتن حاوی ۱۶دست قاشق چنگال و ۳۸ کارتن حاوی۲ چمدان ۱۴۲ تیکه ساخت کشور چین کشف شد.

سردار عزیزی تصریح کرد: کارشناسان ارزش کشفیات بدست آمده را بالغ بر ۱۵میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برابر قانون، برخورد قاطع و قانونی می کند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.