اخبار شهر رباط کریماخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

شهردار رباط کریم: با شعار “رباط‌کریم؛ شهر آراستگی و نشاط شهروندی” در مسیر خدمت گام خواهیم برداشت

رباط کریم- شهردار رباط کریم با اشاره به انتخاب شعار ” رباط‌کریم؛ شهر آراستگی و نشاط شهروندی” به عنوان رویکرد و چشم‌انداز شهرداری در مسیر آینده خدمت خود، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و پرسرعت شدن موتور خدمات و پیشرفت پروژه‌های عمرانی، خبرهای خوبی از رباط کریم مخابره خواهد شد.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، حمیدرضا اله یاری شهردار این شهر در نخستین جلسه رسمی شورای معاونین و مدیران شهرداری ضمن یادآوری مغتنم‌شمردن فرصت خدمت اظهار کرد: مردم بسیار عزیز و شریفی در رباط‌کریم حضور دارند که نسبت به خدمات ارائه شده و خدمتگزاران خود قدردان هستند و این وظیفه ما را در مسیر پیش رو سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در شهرداری رباط کریم خوشبختانه همکاران و پرسنل خوب و پای‌کاری حضور دارند، افزود: ما در این شهر صرفا برای کار و خدمت حضور داریم و قطعا بی‌انگیزگی و رخوت در سیستم اداری ما جای ندارد.

شهردار رباط‌کریم با اشاره به لزوم ارتقا نظارت‌ها و حساسیت‌ها در اجرای امور و فرآیندها، بیان‌کرد: افزایش رضایت‌مندی اجتماعی جز با کار و خدمت صادقانه، دغدغه‌مندانه و شبانه‌روزی رقم نخواهد خورد.

اله یاری گفت: ان شاءالله در آینده با برنامه‌ریزی صورت گرفته و پرسرعت شدن موتور خدمات و پیشرفت پروژه‌های عمرانی، خبرهای خوبی از رباط کریم مخابره خواهد شد.

وی با اشاره به انتخاب شعار شهرداری به عنوان چشم‌اندازی برای اقدامات آتی، ادامه داد: ما شعار “رباط‌کریم؛ شهر آراستگی و نشاط شهروندی” را به عنوان رویکرد و چشم‌اندازی در مسیر آینده مدیریت شهری قرار دادیم تا ان شاءالله در فرصت باقیمانده به سمت افزایش نشاط شهر و شهروندان به عنوان هدف کلان‌ خود گام برداریم.

شهردار رباط کریم با اشاره به ضرورت اقدامات مهم در حوزه تنظیف و ارتقا سیما و منظر شهری بیان کرد: برای تحقق آراستگی شهری اقدامات گسترده و برنامه‌های مهمی در حوزه خدمات شهری، تنظیف و بهبود سیمای شهری انجام خواهد شد.

اله یاری در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های ما برای رسیدن به نشاط شهروندی همانا تعریف پروژه‌های عمرانی با تاکید بر حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برای بهره‌مندی شهروندان بوده که به امید خدا با جدیت پیگیری می‌شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: نباپرس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.