صباشهراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

شهردار صباشهر: درآستانه انتخابات تزریق امید به جامعه وظیفه همگانی است

شهریار- سجاد برنجی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وظیفه مسئولین را تزریق امید به جامعه دانست.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سجاد برنجی، شهردار صباشهر در جلسه فرهنگ عمومی این شهر با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امروز وظیفه مسئولین تزریق امید به جامعه است .

وی با اشاره به عملکرد رییس جمهور شهید در محرومیت زدایی و به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه کاره، این اقدامات را بخشی از تزریق امیدواری درکشور دانست.

شهردار صباشهر در ادامه با توجه به انبوه مشکلاتی که در این شهر از سالیان قبل بوده است گفت: وجود مشکل برای یک مجموعه مدیریتی نقص نیست ،بلکه کم کاری، بی توجهی، کناره گیری و عدم الاش برای رفع مشکلات نقص محسوب می شود. چه بسا که دردوران ریاست آیت الله شهید رئیسی هم نقدهای غیر منصفانه ای علیه ایشان می شد اما پس از شهادتشان تلاشگری ایشان بسیار پررنگ تر جلوه داده شد.

سجاد برنجی: نوع نگاه ها به صباشهر تغییر کرده است

سجاد برنجی با تشریح فعالیت های موثر در این شهر گفت : من از برخی رسانه ها و فعالان اجتماعی گله مند هستم چرا که متاسفانه بدون درنظر گرفتن اقدامات خوبی که دراین مدت اندک انجام شده است ضعف ها و مشکلات چندین ساله را مدام جهت القای نا امیدی دربین مردم بازگو می کنند به طور مثال آخرین باری که دراین شهر سوله ورزشی ساخته و به بهره برداری رسیده است سال ۱۳۸۶بوده ،اما ما درهفته دولت امسال شاهد بهره برداری از سه سوله ورزشی مدرن خواهیم بود همچنین ساختمان دادسرا و اورژانس و درمانگاه شبانه روزی درمدت زمان خیلی کوتاه با کارجهادی درحال اتمام و آماده سازی برای افتتاح واقعی هستند و نیز آغاز طرح نهضت آسفالت که کاربسیار بزرگی است.

برنجی درادامه افزود: “تمام تلاش بنده و مدیریت شهری دراین مدت این بوده است که با عملکرد خوب بتوانیم نگاه ها رادرشهرستان و استان نسبت به این شهر تغییر دهیم و بحمدالله با فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی خوبی که انجام شده امروزه نگاه ها به این شهر تغییر کرده است.

برپایی مراسم یادواره شهدای خدمت در صباشهر کاری مثال زدنی درسطح استان بود و خیلی از شهرها باوجود تمکن مالی مراسمی مانند صباشهر نداشتند.

سجاد برنجی شهردار صباشهر درانتها از فعالان عرصه مجازی و دغدغه مندان شهر خواست تا بانقدهای سازنده مدیریت شهری را همراهی کنند و از خود تخریبی پرهیز داشته باشند تا بتوانیم با کمک هم شهری آباد و سرزنده داشته باشیم. چراکه معتقد هستم کارهایی که درشهر انجام می شود دستاورد های انقلاب و نظام محسوب می شود‌ و خواهشم از تمام رسانه ها و فعالان رسانه ای این است که درکنار انتقادهای منصفانه، با نشر اخبار امید بخش ،امید آفرینی را درشهر گسترش دهیم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.