اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

طی حکمی از سوی مهدی اسلامی؛ ناصر ابوذر به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه‌ای رئیس شورای شهرستان بهارستان منصوب شد

بهارستان- رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان طی حکمی ناصر ابوذر را به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه‌ای خود منصوب کرد.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، مهدی اسلامی رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه سال جاری طی حکمی ناصر ابوذر را به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه‌ای منصوب کرد.

گفتنی است ناصر ابوذر از خبرنگاران فعال شهرستان بهارستان بوده و درحال حاضر به عنوان مسئول پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز در این شهرستان فعالیت می نماید. همچنین وی سوابق همکاری متعددی با چندین رسانه و روزنامه را در کارنامه خود دارد.

رسانه‌ها به عنوان زبان گویای شهروندان نقش بی نظیری در ساماندهی امور و نیازهای مردم دارند و از طرفی با انعکاس عملکرد مدیریت شهری می‌توانند زمینه‌های جلب مشارکت و همکاری مردم را فراهم آورند، در واقع اگر شرایط مطلوبی برای همکاری رسانه‌ها فراهم آید، پویایی و نشاط شهروندی، افزایش کارایی و عملکرد مدیریت شهری، تعامل شهروندان و توسعه شهری ایجاد خواهد شد، چرا که عنصر کلیدی در فرایند رسیدن به توسعه پایدار، اصلاح نگرشی منابع انسانی است.

ناصر ابوذر به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه‌ای

تحریریه پایگاه خبری شجرنیوز این انتصاب را به همکار پرتلاش مان در شهرستان بهارستان تبریک گفته و حرکت به سمت افق های‌ روشن توام با سعادت و تداوم توفیقات وی را از پیشگاه ایزد منان در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسألت دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.