اخبار شهر پرنداخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

عملیات اجرایی ساخت مسکن خبرنگاران و هنرمندان با حضور وزیر ارشاد در پرند آغاز شد

رباط کریم- با حضور دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی احداث مسکن برای خبرنگاران و هنرمندان در شهر پرند روز دوشنبه آغاز شد.

به گزارش شجرنیوز از پرند، طرح مسکن هنرمندان با عنوان شهر هنر از جمله اقدامات مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی است که صبح امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شهرهای جدید در شهر پرند کلنگ زنی شد و در فاز اجرایی قرار گرفت.

دولت مردمی بنای خود را بر حمایت از هنرمندان گذاشته است و در مدت ۲ سال گذشته که از عمر دولت مردمی می‌گذرد، از هیچ حمایتی دریغ نکرده است.

براساس این گزارش، مرحله اول این طرح برای هنرمندان ساکن تهران ساخته می شود که در حال حاضر ۵۷۰ نفر از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر دارای یک فرزند به بالا در تهران از این امکان استفاده کرده‌اند که تمام کارهای مربوط به ثبت نام و پرداخت هزینه‌های محضری توسط صندوق هنر انجام گرفته است.

این گزارش حاکی است، در طرح شهرک هنر سه هزار و ۴۸۱ متر مربع زمین برای ساخت کانون‌ پرورشی فکری کودکان، ۳۶ هزار مترمربع فرهنگی هنری ، چهار هزار و یکصد متر هنرهای زیبا و ۱۰ هزار و ۸۰۰ متر مربع برای هنرستان صنعتی اختصاص یافته است.

شهر جدید پرند در ۳۳ کیلومتری جنوب‌غربی تهران و در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه واقع شده ‌است این شهر دارای هفت فاز است و در آینده قرار است به ۱۶ فاز گسترش پیدا کند.

فازهای صفر تا سه شامل املاک سنددار شرکتی یا شخصی‌ساز و فازهای چهار تا ۶ شامل املاک مسکن مهر می‌شوند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.