اخبار شهر رباط کریماخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی در رباط کریم آغاز شد

رباط کریم- عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی با یکهزار و ۳۰ میلیاردریال اعتبار با همت مدیریت شهری رباط کریم روز دوشنبه آغاز شد و به گفته مسئولان این پروژه ها به زودی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم در حاشیه این مراسم گفت: خود را مکلف به پاسخگویی در مقابل مردم می دانیم و در راستای تحقق خواسته‌ها ومطالباتشان گام برداریم.

وی اظهار داشت: شهردار و مجموعه شهری و شورای اسلامی برای پیشرفت و توسعه شهر و جلب رضایت شهروندان رباط کریم گام های بلند برمی دارند و در فواصل مختلف با کلنگ زنی پروژهای متعدد امیدآفرینی و جلب رضایت در بین مردم شهر را گسترش می دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکسری مطالبات مردم در شهرستان به یک زخم کهنه تبدیل شده بود و به دلایلی تا به امروز نگاه نمی شد که در این مسیر برای ترمیم زخم های کهنه شهر ماموریت بزرگی داریم که بر دوش مسئولین گذاشته شده و مسیر توسعه شهر هم با همدلی و همراهی به جریان افتاده است.

احمدی افزود: توسعه متوازن در شهرستان رباط کریم شروع شده و تمام تلاش و توان ما ایجاد بسترهای لازم برای توسعه شهری است که بیشترین بازدهی و بهره وری برای شهرستان داشته باشد.

وی اعلام کرد: یکی از مطالبات که از زمان افتتاح اتوبان تهران ساوه مسکوت مانده بود دسترسی ورودی به شهر و به جاده شهریار از سمت الارد بود که به کمک فرمانداری وبا اجرای شهردار از محل ارزش افزوده این رمپ و روپ با تملک اراضی در مدت کوتاه به بهره برداری می رسد.

فرماندار رباط کریم ادامه داد: کسی که به فکر خدمت به مردم باشد بدون توجه به حواشی در کار به سمت توسعه حرکت می‌کند و مسئولان به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران هم اکنون طبق دستور مقام معظم رهبری و رئیس جمهور خدمت‌رسانی در هر کجا لازم باشد انجام می دهند تا امید را در دل مردم زنده کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.