احمدآباد مستوفیاخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

فرماندار اسلامشهر: تغییرات متعدد شهردار در احمد آباد مستوفی به مردم آسیب زده است

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر گفت: بی ثباتی و تغییرات متعدد با انتخاب پنج سرپرست و شهردار در طول ۲ سال و عدم دقت اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار، لطمات فراوانی را به شهر و مردم احمد آباد مستوفی تحمیل کرده است.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حسین حبیبی فرماندار این شهرستان، ضمن تسلیت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، شهادت امام‌حسن‌مجتبی(ع) و حضرت ‌امام رضا(ع) با بیان مطلب فوق اظهار داشت: متاسفانه این بی ثباتی ها باعث عقب ماندگی های فراوان احمد آباد مستوفی در بخش های مختلف نسبت به سایر شهرها و عدم ارائه خدمات مطلوب به مردم شده است.

وی با اشاره به گلایه های مردم احمد آباد مستوفی در جلسات ملاقات عمومی و محافل مختلف از پرداختن مجموعه شورا و شهرداری این شهر به موضوعات حاشیه ای و کشمکش ها و اختلافات آسیب زا و غفلت از پرداختن به موضوعات اصلی افزود: اعضای شورای شهر احمد آباد مستوفی میبایست در روند انتخاب شهردار جدید دقت لازم را داشته باشند و در صورت لزوم از مشورت نهادهای نظارتی نیز استفاده کنند تا گزینه اصلح و کارآمد برای شهرداری انتخاب کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه اعضای شورا باید به شهردار منتخب خود فرصت کافی برای کار بدهند، ادامه داد: اعضای شورا از فرصت کم باقیمانده برای خدمت بی منت به مردم احمد آباد مستوفی استفاده و از هرگونه حاشیه سازی جدید پرهیز کنند.

حبیبی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تخلفات گسترده از جمله تغییر کاربری های غیر مجاز و ساخت و سازهای غیر مجاز بویژه در سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در احمد آباد مستوفی خاطر نشان کرد: دولت مردمی آیت الله رئیسی در زمینه سالم سازی، مقابله با فساد و رانت خواری جدی است و این موضوعات نیز در شهرستان با جدیت دنبال خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات نهادهای نظارتی و قضایی برای برخورد با فساد و تخلف در شهر احمد آباد مستوفی در سالهای اخیر اظهار امیدواری کرد برخورد با متخلفان و افراد فاسد همچون گذشته با قوت بیشتری تداوم یابد تا تمام ابعاد پیدا و پنهان تخلفات در این بخش روشن شود.

فرماندار اسلامشهر همچنین با گلایه از دخالت های بی جا توسط برخی افراد در امورات این شهر یادآور شد: کسانی که باید خیر و صلاح مردم این شهر را مورد توجه قرار دهند متاسفانه در هفته های گذشته با دخالت های نابجا در روند امور شهری خلل ایجاد می کردند که این رفتارهای نادرست از سوی نهادهای مربوطه پیگیری خواهد شد.

احمدآباد مستوفی از توابع شهرستان اسلامشهر است و در فاصله ۷ کیلومتری از شهر تهران قرار گرفته و از طریق بزرگراه آزادگان به شهر تهران متصل می شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.