احمدآباد مستوفیاخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

فرماندار اسلامشهر: مقابله با ساخت‌ وساز غیرمجاز منافع سودجویان را به خطر انداخته است

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر گفت: مقابله با فساد و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر احمدآباد مستوفی منافع برخی را به خطر انداخته و سودجویان در این رابطه حاشیه‌سازی می‌کنند.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حسین حبیبی فرماندار این شهرستان در بازدید سرزده از شهرداری احمدآباد مستوفی از توابع شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب تهران اظهار داشت: حاشیه سازی ها نباید روند خدمت رسانی به مردم و پیگیری طرح های عمرانی را مختل کند.

وی همچنین روند حرکتی شهرداری احمدآباد مستوفی در ماههای اخیر را مثبت عنوان کرد و از رضایتمندی نسبی مردم از عملکرد مجموعه مدیریت شهری خبر داد.

حبیبی با اشاره به برخوردهای دستگاههای نظارتی و امنیتی با تخلفات در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز در احمدآباد مستوفی در سالهای اخیر خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز اشراف لازم بر امورات مربوط به این شهر وجود دارد و با متخلفان برخورد قاطع قانونی می شود.

فرماندار اسلامشهر اضافه کرد: با هم افزایی، وحدت و همدلی شورای اسلامی شهر احمدآباد مستوفی با مجموعه شهرداری شاهد ارتقاء خدمات دهی به مردم در این شهر خواهیم بود.

مصطفی ترکاشوند شهردار احمدآباد مستوفی هم از اقدامات و طرح های جاری به فرماندار اسلامشهر گزارش داد.

در ادامه فرماندار اسلامشهر از آخرین وضعیت احداث ساختمان شهرداری احمدآباد مستوفی، طرح پیشنهادی اصلاح میدان پیامبر اعظم (ص)، ساماندهی و آسفالت خیابان بسیج و سایر طرح های عمرانی شهرداری بازدید کرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.