اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

فرماندار شهریار: حضور مردم در انتخابات خط بطلانی بر توطئه دشمنان بود

شهریار- فرماندار شهریار حضور و مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه را خط بطلانی بر تمام دسیسه و توطئه‌های دشمنان عنوان و بر فضاسازی شهرستان جهت ورود به ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار این شهرستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار گفت: دشمن در فضای حقیقی و مجازی سعی در القای این تفکر بود که مردم از نظام جمهوری اسلامی ناامید شده و فاصله گرفته اند ولی مردم با بصیرت و باآگاهی در پای صندوق های رأی حاضر شدند.

وی ادامه داد: حضور معنادار مردم در انتخابات تلنگری برای مسئولان باید باشد تا با ارائه خدمات بهتر و بیشتر و خالصانه نسبت به رفع مشکلات مردم بدون فوت وقت اقدام کنند.

فرماندار شهرستان شهریار افزود: در عمل به چهار راهبرد مقام معظم رهبری نهایت تلاش و کوشش خود را به کار بستیم در حوزه امنیت علیرغم تهدیدات، نیروهای امنیتی با هوشیاری امنیت کامل را برقرار کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیشتر عوامل اجرایی از مردم و خود شهروندان ناظر بر روند انتخابات بودند و مطمئنا به دلیل ساختار خاص انتخابات، در سلامت کامل و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شد.

فاتحی نژاد یادآور شد: رشد چشمگیر حضور نامزدها در انتخابات این موضوع را ثابت کرد که نخبگان جامعه راه اصلاح کشور را در صحنه بودن و حضور در میدان می دانند.

وی نژاد با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان تاکید کرد: از هم اکنون باید برای فضاسازی شهرستان جهت ورود به ماه مبارک رمضان اقدام شود و برنامه های مذهبی و فرهنگی در دستور کار متولیان فرهنگی قرار گیرد.

در پایان جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار که با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امیرالمومنین (ع)، جمعی از مسئولین و اعضای شورا در محل شهرداری شهریار برگزار شد از اعضای شورا به دلیل اقدامات انجام یافته با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

فرماندار شهریار: حضور مردم در انتخابات خط بطلانی بر توطئه دشمنان بود

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.