شهر شهریاراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

فرماندار ویژه شهریار: شهید جمهور آیت الله رئیسی تراز ریاست جمهوری را تغییر دادند و مردم توقع ویژه‌ای از رئیس جمهور آینده خواهند داشت

شهریار- فرماندار ویژه شهرستان شهریار در گفتگو با خبرنگار شجرنیوز ضمن تشریح جزئیات برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان، مشارکت مردم را چشمگیر خواند.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، علی رضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار عنوان کرد:« امروز دنیا شاهد اتحاد انسجام، اقتدار ملی و همبستگی مردم عزیز ما هستند. مردم ایران باور بسیار عمیقی نسبت به نظام و آرمان‌های حضرت امام دارند و حافظ این نظام و انقلاب را حضرت ولی عصر عج‌الله‌ می‌دانند، مردم پای اعتقاد و خاک وطن، سر که هیچ جان خود را نیز فدا می‌کنند.»
وی در ادامه اظهار داشت:« طی شهادت شهدای پرواز اردیبهشت ماه، با انتخابات زود هنگامی مواجه شدیم، و پیرو دستور مقام معظم رهبری که در پیام تسلیت، ایشان‌ فرمودند؛ ظرف پنجاه روز رئیس جمهور منتخب باید کار خود را آغاز کند.
در مدت کمتر از یک ماه، در مجموع وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها با تلاش مضاعف زیر ساخت ‌های این انتخابات رو فراهم کردند. طبق جدول زمان‌بندی که طراحی شده بود تمام کارها به خوبی انجام شده است.»
فرماندار شهریار عنوان کرد:« از امروز صبح ۸تیر ماه نمایندگان فرماندار، اعضای هیئت نظارت، ناظرین صندوق‌ها در شعب اخذ رای حاضرشدند. عوامل حوزه امنیت، اجرایی و عوامل حوزه فناوری کار خود را از هشت صبح آغاز کردند.
طبق آمار بدست آماده از سامانه جامع انتخاب، مشارکت مردم نسبت به دوره قبل انتخابات که مربوط به انتخابات مجلس بود، بسیارقابل توجه است.»
چهار راهبردی که مقام معظم رهبری در انتخابات گذشته دستور فرمودند را نصب‌العین در کارها دانست و گفت:« ان‌شاالله هم سلامت انتخابات، امنیت انتخابات، مشارکت حداکثری و رقابتی که تمام طیف‌های مختلف در این انتخابات حاضر بودند و دیدگاه‌ها و برنامه های خود را برای مردم بیان کردند، یک انتخابات پر شوری را شاهد باشیم.»

فاتحی نژاد ویژگی‌های رئیس جمهور آینده را این گونه بیان کرد:« طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، رئیس جمهور باید متعد به آرمان‌های جمهوری انقلاب اسلامی ایران باشد.
شهید آیت‌الله رئیسی، تراز ریاست جمهوری را تغییر دادند و مردم یک توقع ویژه از رئیس‌جمهور آینده خواهند داشت.»

خبرنگار: پریسان حدادی

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.