شهر وحیدیهاخباراخبار شهرستان شهریاردر استان

فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نزاجا : ما به حمایت از شهدای مدافع حرم مانع از هر حرمت‌شکنی خواهیم شد

شهریار - به مناسبت روز ملی گرامیداشت شهدای مدافع حرم، در گلزار شهدای شهر وحیدیه آستان مقدس امامزاده قاسم«ع» آیین غبارروبی مزار شهیدان برگزار شد.

معصومه مجاهدطلب – به گزارش شجرنیوز از شهریار آیین غبارروبی مزار شهیدان در گلزار شهدای این شهر، با حضور سرتیپ دوم ستاد بهزاد پرتویی خاقان فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نزاجا، سلامتبخش شهردار وحیدیه، قربانی بخشدار بخش جوقین، ششدهی رئیس شورای اسلامی و اعضای شورا، جمع کثیری از دلاور مردان غیور پدافند هوایی شهید عامری نزاجا و خانواده معظم شهدا برگزار گردید.

در این مراسم از خانواده معظم شهید والامقام مدافع حرم شهید یداللهی تقدیر به عمل آمد و غیور مردان پدافند هوایی به ایشان ادای احترام نظامی کردند.

در این آیین تمثال شهدای مدافع حرم توسط مسئولین به دیوار گلزار شهدای شهر وحیدیه نصب و آیین غبارروبی و گلباران مزار شهیدان این شهر انجام شد.

در حاشیه این مراسم فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی شهید عامری نزاجا، سرتیپ دوم پرتویی خاقان بیان کرد : امروز هجدهم مرداد برابر تقویم، روز بزرگداشت مقام شهدای مدافع حرم است؛ ما هم در این مکان مقدس جمع شدیم تا بگوییم اگر در هر گوشه‌ای از این دنیا مقدسات اسلام به خطر بیفتد ما هم به حمایت و تعصی از این شهدای عزیز و والامقام به پا برمی‌خیزیم و مانع از هر حرمت‌شکنی خواهیم شد.

پرتویی خاقانی در ادامه شهدای مدافع حرم را اینگونه توصیف کرد : مدافعان حرم انسان‌های منطقی و عاقلی بودند؛ آن‌ها خوب فهمیدند که باید دفاع را از دور شروع کنند و در فاصله دورتر با داعش بجنگند تا خطرات و صدمات دشمن به جمهوری اسلامی ایران نرسد.

وی در ادامه تصریح کرد : شهدای مدافع حرم انسان‌های نوع‌دوستی بودند چون به خاطر مظلومیت زنان و کودکان سوریه جان خود را به خطر انداخته و به ظلم‌ستیزی پرداختند. وی در پایان از مردم خونگرم و مسئولین دلسوز، متحد و فهیم شهر وحیدیه که آن‌ها را در برگزاری این مراسم یاری کردند تشکر و قدردانی کرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.