اخبار قیامدشتاخباراخبار شهرستان ریخبر مهمدر استان

فوت پاکبان قیامدشتی در حین خدمت

شهر ری- رئیس حوزه قضایی بخش خاوران از توقیف خودرو ضارب پاکبان قیامدشتی خبر داد و گفت: استفاده از لباس مخصوص کار در شب و لزوم فعالیت پاکبان در ساعت حادثه و نیز قصور شهرداری قیامدشت بررسی و اعلام می‌شود.

به گزارش شجرنیوز از ری، در ساعات اولیه بامداد روز گذشته، یکی از پاکبانان شهرداری قیامدشت در حین خدمت و نظافت به دلیل وقوع سانحه تصادف با خودرو فوت کرده است.

راننده ضارب پس از تصادف با انتقال پیکر پاکبان به حاشیه جاده از محل متواری می‌شود، که بر این اساس بلافاصله پلیس راهور و نیروی انتظامی تحقیقات را برای شناسایی ضارب آغاز کرده و درنهایت با ورود دستگاه قضایی خودرو شناسایی شده است.

محمد رحمتی، در خصوص این حادثه گفت: پس ازبررسی‌ دوربین‌ها راننده خاطی شناسایی و حکم جلب او صادر شده است.

وی افزود: بر اساس قانون با تشکیل پرونده قضایی، خودرو توقیف و تحقیقات و بررسی پرونده آغاز می‌شود.

رئیس حوزه قضایی بخش خاوران در ادامه گفت: اگر قصوری متوجه شهرداری هم باشد که این قصور شامل هرگونه نقض قوانین است، کارشناسان راهور آن را اعلام خواهند کرد.

رحمتی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از لباس مخصوص کار در شب و لزوم فعالیت پاکبان در ساعت حادثه نیز بررسی می‌شود، اما فعلا موضوع تحت بررسی و کارشناسی است.

بنابر پیگیری های شجرنیوز هم اکنون راننده خاطی که از محل حادثه متواری شده بود در یکی از شهرستان های همجوار بازداشت شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.