صباشهراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

محور نسیم شهر به صباشهر روشن شد؛ بهبود چشمگیر ایمنی و تردد شبانه در این مسیر

شهریار- فهیمه صالحی رئیس شورای صباشهر از پایان عملیات روشنایی در محور نسیم شهر به صباشهر خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، در اقدامی مهم و با هدف افزایش ایمنی و تسهیل تردد شبانه، پروژه روشنایی محور نسیم شهر به صباشهر به طور کامل به پایان رسید. با نصب تعداد قابل توجهی چراغ روشنایی در طول این مسیر، رانندگان و عابران پیاده می توانند با خیالی آسوده در شبانه روز به تردد بپردازند.

فهیمه صالحی رئیس شورای اسلامی صباشهر در گفتگو با خبرنگار شجرنیوز در این خصوص گفت: محور نسیم شهر به صباشهر و بالعکس روزانه محل عبور تعداد بسیاری خودرو است که ضرورت ساماندهی این معبر را دو چندان نموده بود و طی سه سال گذشته شورای دوره ششم با تخصیص بودجه در حوزه های مختلف اعم از جدول‌گذاری، آسفالت و… سعی بر بهبود عبور و مرور شهروندان داشت و اکنون نیز با تکمیل روشنایی این معبر گام‌های پایانی را به منظور فضاسازی بلوار و در نتیجه بازگشایی خروجی اتوبان ساوه برداشته است.

صالحی ضمن قدردانی از اعضای شورا و شهردار پرتلاش صباشهر افزود: عملیات روشنایی شهر با بودجه ای معادل 17 میلیارد تومان و با تکمیل تیر چراغ برق پارک ساحلی کبودین، اسلام آباد، پارک شهروند و میدان شهدای گمنام شهرک مصطفی خمینی انجام گرفته است و در ادامه نیز پارک ساحلی و سایر بوستان ها در محله بهاران و سایر نقاط شهر انجام خواهد شد.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.