اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

مدیرکل بازرسی استانداری تهران: شاخص ارزیابی مدیران استان تهران برنامه های ارتباط مردمی است

تهران- مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت: برگزاری برنامه‌های ارتباط مردمی و پاسخگویی یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران در استان تهران است.

به گزارش شجرنیوز از تهران، اسداله تقی زاده صبح دوشنبه در جلسه شورای معاونین و مدیران بازرسی شهرستان‌ها گفت: مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است و ادای صحیح این امانت در گرو خدمت صادقانه، صحیح و بی منت به مردم است.

تقی زاده افزود: در زمینه مبارزه با فساد اداری باید تلاش بیشتری توسط واحدهای بازرسی در سطح استان صورت گیرد البته نیاز به هماهنگی‌های بیشتر در فضای بین بخشی با سایر مراجع نظارتی و قضائی مشاهده می‌شود که بایستی توسط این اداره کل و فرمانداری‌ها به صورت مستند و مستدل صورت بگیرد.

مشاور استاندار تهران ادامه داد: برپایی میز خدمت به صورت مستمر در نماز جمعه تهران کار ویژه ای بود که برای اولین بار در حوزه شهر تهران با هدایت این اداره کل و مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری طی دو سال گذشته انجام شد، که امیدوار هستیم با پیگیری و نظارت فرماندار محترم تهران این امر به طور دائم و جدی ادامه داشته باشد.

تقی زاده خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم شاخص مهم ارزیابی عملکرد مدیران استان تهران است و در بررسی این شاخص با کسی تعارف نداریم.

وی با اشاره به ضرورت حضور مسؤولان و مدیران کل در برنامه میز خدمت به صورت مستمر تاکید کرد: ملاقات‌های چهره به چهره در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران انجام می‌شود؛ همچنین در صورت کوتاهی مدیری نسبت به حضور در میان مردم آن مسؤول تذکر گرفته و منجر به برخورد اداری و قانونی خواهد شد.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران ادامه داد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان روزهای سه شنبه هر هفته مکلف به برگزاری ملاقات چهره به چهره و بی واسطه با شهروندان تحت عنوان سه شنبه‌های پاسخگویی هستند و یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران همین مقوله است.

تقی زاده ادامه داد: رویکرد دولت سیزدهم در ارتباط دولت با مردم، رویکردی مبتنی بر در میان مردم بودن است، از این رو حضور مسؤولان در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف و همچنین به صورت مستمر در استان تهران از آغاز به کار دولت مردمی در حال اجرا است.

مشاور استاندار تهران گفت: حضور مسؤولان در جمع مردم گام اولیه بوده و ظرفیتی بی بدیل را در راستای تحقق شعار دولت مردمی شکل داده اما استمرار و نتیجه‌بخشی امور مردم در گام بعدی مهمتر از شروع کار است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.