اخبار شهر تهراناخباردر استان

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران تاکید کرد؛ ضرورت ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها در استان تهران

تهران- مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران از تدوین ۹۸ سرفصل آموزش روابط عمومی‌ها در استان خبر داد و بر ضرورت ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها تاکید کرد.

به گزارش شجرنیوز از تهران، محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران در اولین جلسه شورای مدیران روابط‌عمومی فرمانداری‌های استان تهران که با حضور کارشناسان روابط عمومی استانداری و دیگر اعضا در روستای هدف گردشگری گلزار از توابع بخش مرکزی شهرستان پاکدشت برگزار شد، با اشاره به لزوم اصلاح ساختار اجرایی روابط‌عمومی‌ها اظهار داشت: این جلسات به صورت منظم و مستمر با برنامه و موضوعات مشخص و تخصصی پیگیری می‌شود تا زمینه برای تشریک مساعی و هماهنگی روابط عمومی‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به لزوم ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها گفت: مرام نامه روابط‌عمومی‌ها به امضای استاندار تهران ابلاغ شده تا زمینه تقویت جایگاه روابط‌عمومی‌ها فراهم شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران عنوان کرد: ۹۸ سرفصل آموزشی برای روابط عمومی‌ها تعریف شده تا زمینه برای ارتقا کمیت و کیفیت روابط عمومی‌ها فراهم شود.

صائبی سپس گفت: ارزیابی روابط عمومی‌ها بر اساس شاخص‌های تخصصی به منظور ارائه ایده‌های برتر انجام می‌شود.

بررسی کارگروه‌های تخصصی روابط عمومی، گفتگو پیرامون موضوعات کاری هفته دولت، هفته دفاع مقدس، انتخابات و برنامه‌های پیشنهادی، کانال‌های استانداری و سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. گفتنی است در پایان جلسه برنامه بازدید مدیرکل و مدیران روابط عمومی از جشنواره گل و گیاه ویژه هفته فرهنگی در راستای تحقق مصوبه سفر رئیس جمهور به عنوان تبدیل پاکدشت به منطقه نمونه گردشگری گل و گیاه برگزار شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.