اخبار شهر ریاخباراخبار شهرستان ریخبر مهمدر استان

موافقت زاکانی با تبدیل شهرداری شهرری به شهرداری ویژه

ری- امام‌جمعه شهرری با انتقاد از نبود امکانات کافی در شهرری گفت: شهرداری شهرری با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از شهردار تهران شهرداری ویژه می‌شود زیرا که نباید امکانات شهرری وابسته به شهر تهران باشد و بودجه به صورت قطره چکانی به ری اختصاص یابد.

به گزارش شجرنیوز از ری، حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی عصر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران با اشاره به جمعیت قابل توجه و گستره جغرافیایی شهرستان ری اظهار داشت: شهرستان ری در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، مذهبی و غیره دارای جایگاه قابل توجهی در میان شهرستان‌های استان تهران و نیازمند توجه ویژه است، در حالی که فرمانداری شهرستان ری نزدیک سه ماه است که با سرپرستی اداره می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه برای انتصاب فرماندار ری تصمیم قطعی گرفته شود افزود: بنده در عزل و نصب‌ها هیچ‌گونه دخالتی ندارم و به‌واسطه اهمیت این موضوع در چندین نوبت نظرم را در خصوص تعیین تکلیف فرماندار اعلام کردم زیرا که شایسته نیست شهرستان بیش از معطل بماند.

امام‌جمعه شهرری با گلایه از تغییرات مدیران تصریح کرد: متأسفانه مدیریت در شهرستان ری متزلزل است و رؤسای بیشتر ادارات پس از مدت کوتاهی تغییر می‌کنند و برنامه نقشه راه آن اداره رها شده و مدیر بعدی برنامه ریزی جدیدی انجام می‌دهد که باعث نارضایتی مردم می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به استعفای فرماندار پیشین ری ابراز کرد: از تمامی مسئولان شهرستان حمایت می‌کنم و از فرماندار قبلی نیز حمایت کردم، حتی چندین بار جلسات خصوصی در راستای حفظ آرامش شهر و خدمت به مردم برگزار کردم.

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد شهید صارمی و شهید آوینی که اهل ری بود بیان کرد: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری خبرنگاران باید پرهیز از ترویج سوءظن، پرهیز از انتشار حرف‌های نادرست، پرهیز از شایعه‌سازی و شایعه‌پراکنی، پرهیز از کدر کردن فضا، پایبندی به قانون اخلاق اسلامی، پرهیز از عیب‌جویی و پرهیز از اتهام زنی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام‌جمعه شهرری در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری شهرری با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از شهردار تهران شهرداری ویژه می‌شود زیرا که نباید امکانات شهرری وابسته به شهر تهران باشد و بودجه به صورت قطره چکانی به ری اختصاص یابد.

در پایان این نشست حجت‌الاسلام علی کنگرلو رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز طی سخنانی کوتاه از زحمات خبرنگاران در انعکاس مشکلات مردم و همچنین امیدآفرینی در جامعه تشکر و قدردانی کرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.