اخبار کهریزکاخباراخبار شهرستان ریخبر مهمدر استان

نام شهید آیت الله رئیسی بر تابلوی بلواری در کهریزک نقش بست

شهر ری- شهردار کهریزک گفت: به پاس تلاش‎ها و خدمات شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی بلوار شورا در این شهر به نام این شهید راه خدمت نامگذاری شد.

به گزارش شجرنیوز از ری، علی کلهر شهردار کهریزک گفت: یکی از رویکردهای مدیریت شهری، پاسداشت مفاخر ملی است و در همین راستا از آنجایی که طرح تعریض بلوار شورا در دست اقدام می‌باشد و در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این بلوار خواهیم بود، به پاس تلاش‎ها و خدمات «شهید آیت الله رئیسی» این بلوار به نام این شهید راه خدمت نامگذاری شد.

نام شهید آیت الله رئیسی بر تابلوی بلواری در کهریزک نقش بست

وی افزود: همچنین به منظور گرامیداشت یاد دیگر شهیدان خدمت خیابان انبار مخابرات نیز که طرح جدولگذاری و روکش آسفالت آن در دست اقدام می‌باشد به نام‌ شهید حسین امیرعبداللهیان و خیابان ورودی مهدی آباد و عبدل آباد نیز به نام شهید سید مهدی موسوی نامگذاری شد.

شهردار کهریزک ادامه داد: این نام ها پس از پیشنهاد برای تصویب در دستور کار کمیته نامگذاری شهر قرار گرفت که پس از طی مراحل و روند قانونی تکمیلی، این معابر به نام شهدای خدمت مزین خواهد شد.

به گزارش شجرنیوز، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران یکشنبه -۳۰ اردیبهشت ماه- در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.