اخبار نصیرشهراخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

نخستین خانه ژیمناستیک غرب استان تهران به بهره‌برداری رسید

رباط کریم- شهردار نصیرشهر از بهره‌برداری نخستین خانه ژیمناستیک مجهز جنوب غرب استان تهران در سایت سلامت و نشاط شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از رباط‌کریم، فرشاد شهسواری در آیین بهره‌برداری از خانه ژیمناستیک در جمع خبرنگاران با اشاره به استعداد بسیار بالای کودکان و نوجوانان منطقه در زمینه رشته‌های مختلف ورزشی اظهار داشت: توسعه امکانات و سرانه‌های ورزشی از اقداماتی است که با حمایت شورای اسلامی با احداث مجموعه‌های مختلف ورزشی صورت می‌پذیرد.

وی افزود: خانه ژیمناستیک نصیرشهر به‌عنوان نخستین سالن تخصصی رشته ژیمناستیک در جنوب غرب استان تهران به‌شمار می‌رود و می‌تواند در پرورش استعدادها و زمینه ساز قهرمان پروری باشد.

شهردار نصیرشهر با اشاره به برگزاری مراسم بهره برداری این سالن ورزشی، در پایان خاطرنشان کرد: امروز با حضور رئیس هیئت ژیمناستیک استان تهران و همچنین هیئت همراه، معاون فرماندار شهرستان رباط کریم و اعضای شورای اسلامی شهر بهره برداری و آغاز فعالیت خانه ژیمناستیک نصیرشهر در مراسمی مورد نکوداشت قرار گرفت.

گفتنی است خانه ژیمناستیک شهید حاج قاسم سلیمانی با مساحتی بالغ بر 850 متر مربع و تجهیزات به روز و استاندارد برای استفاده شهروندان و دوستداران ورزش ژیمناستیک آغاز به فعالیت کرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.