شهر وحیدیهاخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

نشست هماهنگی نمایندگان فرماندار،ناظرین و عوامل انتظامی شعب اخذ رای شهرستان شهریار در سالن خلیج‌فارس وحیدیه

شهریار- صبح پنجشنبه مراسمی با موضوع نشست هماهنگی نمایندگان فرماندار،ناظرین و عوامل انتظامی شعب اخذ رای شهرستان شهریار به منظور تحویل احکام و آشنایی عوامل اجرایی در سالن همایش خلیج‌فارس شهر وحیدیه برگزار شد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار سخنرانان این نشست هماهنگی فاتحی‌نژاد فرماندار، حجت‌الاسلام والمسلمین افشار رییس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان شهریار و غلامی جانشین عملیاتی فرمانده انتظامی بودند.

فاتحی‌نژاد با تبریک میلاد با سعادت صاحب‌الزمان«عج» سخنرانی خود را آغاز کرد و در مورد جهاد تبیین عنوان کرد: اعتقاد ما نسبت به انقلاب، نگاه ما از دریچهٔ معنویت به انقلاب است؛ انقلابی که به رهبری حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و اتفاقی که در دنیا بی‌نظیر بود.

وی در ادامه افزود: امروز ما گردنه‌های سخت را پشت سر گذاشته و به قله فضیلت، انسانیت و ظهور مهدی موعود نزدیک شده‌ایم. نگاه ما به حکومت امام زمان، افتخاری است که نصیبمان شده تا زمینه‌ساز ظهور ایشان باشیم.

فرماندار شهریار در زمینه حضور مردم در انتخابات اذعان کرد: ما برای اینکه دشمن را شکست بدهیم باید در جهاد تبیین شرکت کنیم. انشالله حضور مردم شهرستان شهیدپرور شهریار در انتخابات حداکثری است و برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی و شهریار داشته باشیم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین افشار رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان شهریار برای حضار از نکات کاربردی در خصوص یازدهم اسفندماه توضیحاتی ارائه دادند.

افشار تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مدیریت در روز انتخابات در شعب اخذ رأی را داشته باشیم. لازمه‌ی این مدیریت رعایت قوانین است. وی افزود: ناظر مسئولین باید دقت لازم را در روز انتخابات داشته باشند. مسئولین دو روز قبل از روز انتخابات حتما در شعبات اخذ رأی حضور پیدا کرده و بازدید به عمل آورند.

در پایان غلامی جانشین عملیاتی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در مورد هماهنگی‌های نمایندگان فرمانداری و مأمورین محافظ گفت: شماره تلفن‌های مأمورین محافظ در اختیار نمایندگان فرمانداری قرار داده شده تا در روز انتخابات دسترسی به آن‌ها راحت باشد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

خبرنگار: معصومه مجاهدطلب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.