اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

نماینده مجلس: بلاتکلیفی برخی از طرح‌ها در اسلامشهر موجب گلایه‌مندی مردم شده‌است

اسلامشهر- نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار تلاش‌های دولت، متأسفانه برخی از مسائل اسلامشهر بلاتکلیف مانده و موجب انتقاد و گلایه مردم شده که از جمله آنها می‌توان به طرح نهضت ملی مسکن و احداث کمربندی جنوبی این شهرستان اشاره کرد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در دیدار با استاندار تهران ضمن قدردانی از اقدامات جهادی دولت در شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: خوشبختانه در مدت فعالیت دولت سیزدهم تحول مثبتی در زمینه رسیدگی به مطالبات مردم صورت گرفته که حاصل تلاش شبانه روزی دولتمردان به‌ویژه مجموعه استانداری تهران و فرمانداری شهرستان اسلامشهر بوده است.

وی افزود: طرح احداث ساختمان آموزش فنی و حرفه‌ای چهاردانگه، ساختمان دانشگاه پیام نور، ایستگاه متروی واوان و خط انتقال پساب تصفیه خانه به کانال نواب از دیگر پروژه هایی است که بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف رها شده‌اند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: انتظار این است که مدیران استانی با تسریع در حل و فصل موانع پیش‌روی طرح ها، نسبت به تکمیل آنها اقدامات اجرایی را در دستور کار قرار دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به احکام متعدد قضایی صادره مبنی بر قلع و قمع برخی از مدارس اسلامشهر و لزوم تسریع در مولدسازی دارایی آموزش و پرورش جهت رفع چالش مذکور، تاکید کرد: موضوع مولدسازی دارایی‌های دولت بارها از سوی مسئولان مطرح شده و مواردی نیز از شهرستان اسلامشهر برای مولدسازی معرفی شده‌اند اما تاکنون نتیجه‌ ملموسی در پی نداشته است، ضروری است تدبیر ویژه‌ای برای این مسئله اتخاذ شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.