اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

ورزشگاه آزادی تا ۲ ماه دیگر هم آماده نمی‌شود!

تهران- عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران گفت: طبق آماری که دوستان به ما داده‌اند، حداقل تا دو ماه آینده ورزشگاه آزادی آماده نمی‌شود.

به گزارش شجرنیوز از تهران، میرشاد ماجدی رئیس هیأت فوتبال استان تهران دررابطه‌با عملکرد تیم ملی فوتبال ایران برابر قرقیزستان در نخستین بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ که با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی همراه بود، اظهار کرد: باید تفکرات خود را نسبت به گذشته تغییر دهیم؛ در ۱۰ سال گذشته برای هر دیدار تیم ملی ۱۵ تا ۲۰ روز فرصت برای آماده‌سازی تیم ملی داشتیم.
وی گفت: باتوجه‌به دیدار‌های زیادی که در سطح آسیا و جهان و همچنین مسابقاتی که در لیگ کشور داریم، بازیکنان در مدت زمانی کافی در اختیار کادر فنی تیم ملی نیستند.عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه گفت‌وگوی تلویزیونی خود عنوان کرد: در حال حاضر کادر فنی تیم ملی بازیکنان را ۴ تا ۵ روز پیش از انجام بازی در اختیار دارد و بنابراین ما نباید انتظار پیروزی از تیم ملی در همه بازی‌ها داشته باشیم.
ماجدی ادامه داد: چه زمانی که تیم ملی با تیم‌های قوی بازی دارد و چه با تیم‌های ضعیف نمی‌توان گفت که تیم ایران از پیش پیروز است. خیلی از تیم‌های مطرح در آسیا در اولین بازی خود نتوانستند نتیجه خوبی را کسب کنند؛ فاصله بین تیم‌ها خیلی کم شده است.
وی تصریح کرد: ما در بازی با قرقیزستان نتیجه گرفتیم، اما همان‌طور که سرمربی تیم ملی هم گفت، چشم‌نواز بازی نکردیم؛ تیم ملی ایران نیاز به زمان دارد، من مطمئنم که در دیدار با امارات عملکرد بهتری را از تیم ملی شاهد خواهیم بود و بازیکنان انگیزه بیشتری خواهند داشت و نباید هیچ حریفی را دست‌کم بگیریم.
رئیس هیأت فوتبال استان تهران خاطرنشان کرد: باید از عوامل باشگاه ذوب‌آهن که تلاش زیادی برای آماده‌سازی باشگاه انجام دادند؛ تیم ملی در اصفهان امکانات بسیار خوبی داشت و تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا باتوجه‌به عدم آمادگی ورزشگاه آزادی بتوان میزبانی بین المللی در فولادشهر اصفهان داشته باشیم.
ماجدی دررابطه‌با انتخاب ورزشگاه برای میزبانی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا تصریح کرد: امروز نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC از ورزشگاه شهدای شهر قدس دیدار خواهند کرد؛ شهردار و اعضای شورای شهر شهر قدس و… واقعاً دررابطه‌با آماده‌‎سازی ورزشگاه شهدای شهر قدس فعالیت‌های زیادی داشته‌اند که باید از آن‌ها تشکر کنم و زمین چمن این ورزشگاه واقعاً نسبت به ۳، ۴ ماه قبل قابل‌مقایسه نیست.
وی افزود: گنجایش ورزشگاه شهدای شهرقدس، ۸ هزار نفر است؛ ورزشگاه مشکل خاصی ندارد و سیستم داور ویدئویی VAR مورد تأیید AFC قرار گرفته است.
ماجدی دررابطه‌با آماده‌سازی ورزشگاه آزادی گفت: طبق آماری که دوستان به ما داده‌اند، حداقل تا دو ماه آینده این ورزشگاه آماده نمی‌شود؛ این ورزشگاه‌ها نه در اختیار فدراسیون فوتبال و نه هیأت فوتبال استان تهران است و شرکت توسعه و تجهیز مسئول این ورزشگاه‌ها است و هنوز مشخص نیست که دربی استقلال و پرسپولیس کجا برگزار خواهد شد.
رئیس هیأت فوتبال استان تهران افزود: باتوجه‌به محدودیتی که برای حضور تماشاگران در ورزشگاه شهدای شهر قدس داریم بعید است که بازی این دو تیم با هم در این ورزشگاه برگزار شود؛ سازمان لیگ باید در مورد تصمیم‌گیری کند.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.