اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دراسلامشهر: نیازهای عمومی و تخصصی پزشکی مردم باید در کمترین زمان رفع شود

اسلامشهر- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نیازهای عمومی و تخصصی پزشکی مردم باید در کمترین زمان رفع شود.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، سیدصولت مرتضوی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به اسلامشهر ضمن بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان و دیدار و گفت‌وگو با پرسنل و بیماران از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات درمانی مردم در این بیمارستان قرار گرفت و دستورات لازم برای پیگیری و رفع آنها صادر کرد.

مرتضوی در ادامه این بازدید ضمن قدردانی از نظم حاکم بر خدمات دهی این بیمارستان به دغدغه‌های مطرح شده پرداخت و گفت: اینکه این بیمارستان تنها بیمارستان اسلامشهر و جفا در حق مردم این شهرستان است.

وی تاکید کرد: باید نیازهای عمومی و تخصصی پزشکی مردم را در کمترین زمان ممکن رفع کنیم و از وزارت بهداشت درخواست دارم توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشند.

وزیر کار با بیان اینکه اصلاح ضرایب حقوق و استخدام پزشک متخصص نیاز به توجه بیشتری دارد عنوان داشت: باید پیگیر تجهیز بیمارستان نیز باشیم و بر توسعه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی مبنی آموزشی‌شدن بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور تأکید کرد.

بر اساس این گزارش در این بازدید که مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر، اسلامی معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی، حامد ویس کرمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، نیز حضور داشتند نوری پور رئیس بیمارستان گزارشی از خدمات این بیمارستان و چالش‌های آن ارائه کرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.