اخبار شهرستان پیشوااخبارخبر مهمدر استان

وعده مسئولین پیشوا برای تسریع درتعیین تکلیف مالباختگان جعفری

پیشوا- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین قضائی اطمینان خاطر دادند، که تلاش خواهند کرد، به سرعت تکلیف پرونده صندوق جعفری مشخص شود.

به گزارش شجرنیوز از پیشوا، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از دیدار با جمعی از مال باختگان صندوق جعفری پیشوا خبر داد و افزود: موضوع مال باختگان در مراجع قضائی در دست بررسی و پیگیری است و دستگاه قضائی بر حسب وظیفه و مأموریت ذاتی خود، از حقوق فردی و اجتماعی مردم دفاع می‌کند و اجازه نخواهد داد، حقوق عمومی تضییع شود.

وی گفت: از زمانی که این، اتفاق افتاده، به عنوان وکیل مردم، مسئله را از طریق مسئولین قضائی پیگیری کردم و اطمینان خاطر دادند، که حتماً از حقوق مال باختگان دفاع می‌کنند و تلاش خواهند کرد، به سرعت تکلیف این پرونده روشن شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مال باختگان عزیز با حفظ آرامش و شکیبایی فرصت دهند تا مقامات قضائی، با بررسی و تحقیقات کافی و تکمیل پرونده و حساب رسی دقیق، مطالبات مردم را اعاده کنند.

نوش آبادی گفت: مالباختگان مطمئن باشند قوه قضائیه کشور بدون مسامحه، از حق قانونیشان دفاع خواهد کرد و من هم در کنار مسئولان قضائی پیشوا و استان تهران پیگیر موضوع هستم و امیدوارم شرایط مناسب برای پرداخت مطالبات به حق مردم فراهم شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.